قاتل جوان کبودراهنگی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ گفت: قاتل یک جوان پس از ۲ سال فرار از دست قانون در نهایت شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

قاتل جوان کبودراهنگی دستگیر شد

سرهنگ مجید گلی روز دوشنبه بیان کرد: حدود ۲ سال پیش به دنبال نزاع بر سر یک قطعه زمین بین ۲ نفر در یکی از روستاهای کبودراهنگ یکی از طرفین به قتل رسید و قاتل از صحنه جرم متواری شد.

وی اضافه کرد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل و بررسی مدارک و مستندات، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: به دنبال کار اطلاعاتی و نامحسوس ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، محل اختفای قاتل ۴۸ ساله پس از گذشت ۲ سال شناسایی شد.

سرهنگ گلی ادامه داد: قاتل در یکی از شهرهای اصفهان مخفی شده بود که با دریافت نیابت قضایی در یک عملیات پلیسی وی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی اظهار داشت: قاتل در بازجویی های فنی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت نزاع منجر به قتل را اختلاف مالی بر سر یک قطعه زمین عنوان کرد که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

کشف گوشت منجمد قاچاق

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی و کنترل مسیرهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق و بدون مجوز کشف کردند و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند اضافه کرد: برخورد با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می‌کند.

کبودراهنگ شهری در استان همدان ایران است. این شهر مرکز شهرستان کبودراهنگ است و غارِ علیصدر شگفت انگیزترین غار آبی جهان دراین شهرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها