واکنش رئیس قوه قضاییه به رفتار های اخیر احمدی نژاد/ فردی که ادعای مردمی بودن دارد علیه نظام خنجر کشیده است

رئیس قوه قضاییه با انتقاد از آب به آسیاب دشمن ریختن یکی از مسئولان سابق گفت: فردی که ادعای مردمی بودن دارد، علیه نظام خنجر کشیده است.

واکنش رئیس قوه قضاییه به رفتار های اخیر احمدی نژاد/ فردی که ادعای مردمی بودن دارد علیه نظام خنجر کشیده است

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه امروز (یکشنبه) در جمع بسیجیان حقوق‌دان اظهار کرد: اصل نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس نگاه توحیدی است.

وی افزود: قوه قضاییه به عنوان رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های زیادی دارد و قانون اساسی به غیر از حل و فصل اختلافات، مسئولیت‌های سنگینی از جمله احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم را بر عهده قوه قضاییه قرار داده است. در این شرایط تخریب این رکن نظام چه معنایی دارد.

رئیس قوه قضاییه گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: هر وقت این قوه مقتدرانه عمل کرد، هجمه‌ها علیه آن زیاد شد و در جای دیگر نیز فرمودند این هجمه‌ها نشانه ایستادگی قوه قضاییه است.

آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد: در خارج از کشور هجمه‌ها به حقوق بشری بر روی ما زیاد است. بسیاری از کشورها در منطقه و جود دارند که در طول عمر خود هیچ انتخاباتی برگزار نکردند. امروز بحرین برای برگزاری انتخابات می‌جنگد، عربستان هم تا کنون هیچ انتخاباتی برگزار نکرده اما مورد هجمه حقوق بشری قرار نگرفته است. دلیل آن کرنش مقابل آمریکا است، در شرایطی که در کشور ما هر دو سال یک بار یک انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: در داخل کشور هم برخی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و دروغ‌های عجیب و غریب می‌گویند. آقایی که خودش از مسئولان سابق کشور است در عرض چند دقیقه 50 حرف دروغ علیه قوه قضاییه می‌زند. آیا این خیانت نیست فردی که ادعای مردمی بودن می‌کند، علیه نظام جمهوری اسلامی خنجر می‌کشد؟

رئیس قوه قضاییه گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌هایی بر عهده قوه قضاییه قرار گرفته است. این مسئولیت‌ها را انکار می‌کنند و می‌گویند چرا باید سازمان زندان‌ها و دادگستری‌ها زیر مجموعه قوه قضاییه باشد که باید گفت این از لوازم کار ما است و نظام‌ کشورهای دیگر به گونه دیگر است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ایرانی
    0

    آقای آملی در مدت قاضی القضاتی جز مدیریت فساد انگیز زیر سایه جنابعالی چه گلی به سر مملکت ومردم زدی که حالا اظهار نظر میکنی گاهی وقتها خاموشی بهتر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها