مردی که دیالوگ معروف «جدایی نادر از سیمین» را زندگی کرد

در چهاردمین قسمت از برنامه «مکث» با داستان زندگی مردی آشنا می‌شویم که دیالوگ مشهور فیلم «جدایی نادر از سیمین» را زندگی کرده است.

مردی که دیالوگ معروف «جدایی نادر از سیمین» را زندگی کرد

اگر فیلم« جدایی نادر از سیمین» را دیده باشید حتما گفتگوی زوج جوان را در سکانس دادگاه خانواده به یاد دارید، جایی که زن اصرار به مهاجرت دارد و به همسرش که بیماری پدرش را دلیل ماندن عنوان کرده، می‌گوید «پدرت حتی نمی‌داند تو پسرش هستی» و مرد جواب می‌دهد «من که می‌دانم او پدرم است».

روایت چهاردهمین قسمت از برنامه «مکث» که پنجشنبه‌شب ساعت ١٩:٣٠ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد درباره مردی است که قصه زندگی‌اش بسیار شبیه به داستان فیلم مذکور است.

مردی که دیالوگ معروف «جدایی نادر از سیمین» را زندگی کرد

در این قسمت از برنامه پیام دهکردی میزبان مهرداد خوانساری است. خوانساری از مادرش که مبتلا به آلزایمر بود تا آخرین روز عمرش با دقت و مهربانی مراقبت کرد. مادری که دیگر فرزندش را نمی‌شناخت اما هرگز از محبت او بی‌نصیب نماند.

خوانساری برای مبتلا نشدن به این بیماری که ریشه ژنتیکی نیز دارد این‌روزها و در شصت سالگی به کلاس زبان می‌رود، شروع به ورزش کرده و حتی دوباره به سمت تحصیل رفته و درس می‌خواند و به گفته خودش زندگی جدید و سرشار از انگیزه‌ای را آغاز کرده است.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها