مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

صد سهمیه وام جدید به بازنشستگان فیروزکوه تخصیص می یابد

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: صد سهمیه وام به بازنشستگان فیروزکوه تخصیص می یابد و یک و نیم میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات شبکه بهداشت این شهر تخصیص داده می شود.

صد سهمیه وام جدید به بازنشستگان فیروزکوه تخصیص می یابد

به گزارش خبر فوری و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در سفر به شهرستان فیروزکوه از مرکز درمانی این شهرستان بازدید کرد و در جریان روند خدمت رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان قرار گرفت.

دکتر نوربخش با بیان اینکه ١٦ سال پیش برای افتتاح مرکز درمانی تأمین اجتماعی به فیروزکوه رفته است، اظهار داشت: تجهیز و خدمت رسانی در درمانگاه تامین اجتماعی فیروزکوه متناسب با فضای فیزیکی آن نیست و به زودی اقدامات لازم برای ارتقاء خدمات درمانی در این مرکز انجام می شود و پزشکان متخصص بیشتری برای خدمت رسانی به بیماران در این مرکز مستقر خواهند شد.

وی افزود: پزشکان طرحی ،ضریب کا و نیروهای تمام وقت شبکه بهداشت نیز می توانند در این درمانگاه خدمت رسانی کرده و هیچ محدودیتی بابت این موضوع وجود ندارد .

دکتر نوربخش همچنین گفت: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از مطالبات مجموعه شبکه بهداشت فیروزکوه از تامین اجتماعی پرداخت می شود و صد سهمیه وام نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان شهرستان فیروزکوه تخصیص می یابد.

همزمان با سفر دکتر نوربخش به فیروز کوه، جلسه مشترک مسولین این شهرستان با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت:مواصلاتی بودن محور فیروزکوه می طلبد تا بخش درمانی دولتی و تامین اجتماعی شهرستان فیروزکوه به ادوات مناسب و به روز تجهیز شود.

طاهری فرماندار شهرستان فیروز کوه گفت: در مراجع رسمی جمعیت شهرستان ٣٠ هزار نفر ثبت شده اما در نگاه واقعی در حدود ٨٠ هزار نفر در این شهرستان زندگی می کنند. جاده ترانزیتی شهرستان می طلبد که نقش خدمات به خصوص خدمات درمانی و بهداشتی ملموس تر و مشهود تر باشد .

وی همچنین خواستار ارتقای مجوز سطح درمانگاه تامین اجتماعی، ارتقاء تجهیزات و امکانات پزشکی ،افزایش و نوسازی ناوگان آمبولانس ،اختصاص پزشک متخصص داخلی جهت تشکیل کمیسیون پزشکی و مرتفع شدن محدودیت دارویی شد.

زمان ایلکا، رییس شورای اسلامی فیروزکوه گفت: محرومیت بخش خدمات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی از آسانسور، لزوم اتخاذ تدبیر مناسب برای انجام امورات بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در شهرستان فیروز کوه شد.

بتول کیانی ،عضو شورای اسلامی شهر فیروز کوه، گفت: عدم وجود پزشک متخصص، مستهلک بودن ناوگان آمبولانس، عدم وجود تخصص هایی چون سی تی اسکن ،سونوگراف ، فیزوتراپ و ارتوپد در درمانگاه تامین اجتماعی از مهمترین محدودیت های درمانگاه تأمین اجتماعی است که باید برای رفع آنها اقدام شود.

جعفر پرج، شهردار فیروزکوه نیز در این جلسه خواستار ارتقاء بیمه تامین اجتماعی تاکسی داران در این شهرستان و همکاری بیشتر برای پرداخت و تسویه بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی شد.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرخ سلیمی منصوری
    0

    میخاستم ببینم تامین اجتماعی هزینه کفن ودفن تحت پوشش رو پرداخت میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها