بحران مالی صدها شعبه یک بانگ انگلیسی را به تعطیلی کشاند

در پی بحران اقتصادی بروز کرده مقامات بانک آر. بی. اس انگلیس از تعطیلی صد‌ها شعبه و اخراج صد‌ها نفر از کارکنان شعبات مختلف این بانک در کشور خبر دادند.

بحران مالی صدها شعبه یک بانگ انگلیسی را به تعطیلی کشاند

به گزارش خبر فوری به نقل از صدا وسیما ، در پی بحران اقتصادی بروز کرده در انگلیس که ناظران بخشی از ریشه آن را خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برگزیت) می دانند، مقامات بانک آر. بی. اس انگلیس از تعطیلی صد‌ها شعبه و اخراج صد‌ها نفر از کارکنان شعبات مختلف این بانک در کشور خبر دادند. قرار است بیش از ۲۵۰ شعبه بانک آر بی اس که همچنان سهام ۷۱ درصد آن متعلق به دولت است در نقاط مختلف انگلیس تعطیل و ۶۸۰ نفر از نیروی انسانی آن نیز در شعبات مختلف تعدیل شوند. در پی افزایش ۷۳ درصدی تعاملات بانکی الکترونیکی و موبایلی از سال ۲۰۱۴ تاکنون این بانک شاهد کاهش ۴۰ درصدی فعالیت‌های مشتریان بوده است.

لیندا هارپر سخنگوی بانک آر. بی. اس انگلیس از آغاز روند تعطیلی شعبات این بانک در ژوئیه آینده خبر داد. همچنین پیشتر در اوایل سال کنونی ۳۰ شعبه این بانک و شعباتی از دیگر بانک‌های انگلیسی شامل لویدز و یورکشایر در هفته‌های اخیر تعطیل شدند.
«یونایت» که ازبزرگترین اتحادیه‌های انگلیس است ضمن اعتراض به تصمیمات مقامات بانک آر. بی. اس ادامه چنین روندی را پایان فعالیت شبکه‌های بانکی خواند و افزود، چنین اقداماتی می‌تواند برای همیشه روند بانکداری را در این کشور تغییر دهد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها