ورود مدعی العموم بر نظارت ساخت و ساز‌ها در کرج

دادستان کرج گفت:دستگاه‌های اجرایی و شهرداری ساختمان‌های فاقد استحکام و پاساژ‌های فاقد اطفاء حریق را به دادسرا اعلام کنند.

ورود مدعی العموم بر نظارت ساخت و ساز‌ها در کرج

خبر فوری / دادستان کرج با تاکید بر نظارت بر ساخت وساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها گفت: نهاد‌های اجرایی موظف هستند ساختمان‌های که فاقد استحکام و همچنین پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق هستند را شناسایی و به دادسرا اعلام کنند.

حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به تشکیل جلسات در رابطه با نحوه نظارت بر ساخت و ساز‌ها و تعیین یکی از معاونین دادستانی جهت نظارت و کنترل ساخت وساز‌ها در سطح شهر کرج تصریح کرد: جلساتی با حضور شهرداری، نظام مهندسی، معاونت عمرانی استانداری و اداره راه شهرسازی جهت نظارت برای مقاوم سازی ساختمان‌ها و جلوگیری از تلفات انسانی و موارد زلزله تشکیل شده است.

وی افزود: براساس مصوبات این جلسات از مسئولان خواسته ایم که هر ۶ ماه یکبار عملکرد خود را در خصوص نظارت بر ساخت و ساز‌ها و مقاوم سازی ساختمان‌ها و ایمن سازی ساختمان‌هایی که فاقد استحکام و پاساژ‌هایی که فاقد اطفاء حریق و بافت‌هایی که احتمال خطرریزش را دارند را شناسایی و به دادسرای کرج اعلام کنند.

دادستان کرج در ادامه بیان کرد: دستگاه‌ها همچنین موظف هستند جهت استحکام ساختمان‌ها و نصب دستگاه‌های اطفاء حریق در مکان‌های عمومی از جمله پاساژ‌های مهم حسب وظیفه قانونی خود اقدام کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها