پاسخ آیت‌الله موسوی جزایری به پناهیان / نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید

آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان به اظهارات اخیر پناهیان درباره مشکلات این استان پاسخ داد.

پاسخ آیت‌الله موسوی جزایری به پناهیان / نیازی نیست مسئولی را به گاری ببندید

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات استان خوزستان، از پناهیان خواست تا قبل از اظهارنظرهای انتقادی، تحقیق کند.

پناهیان چندی پیش با اشاره به مطالبات مردم خوزستان، گفته بود که اگر من بودم، استاندار خوزستان را به گاری می‌بستم.

آیت الله جزایری: قضاوت صحیحی درباره عملکرد استاندار خوزستان نشد

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان در واکنش به اظهارات اخیر حجت الاسلام پناهیان نسبت به عملکرد مدیریت ارشد این استان با بیان اینکه چنین قضاوتی درباره استاندار خوزستان صحیح نبود گفت:در خصوص تلاش صورت گرفته در استان خوزستان باید بررسی‌ دقیقی صورت می‌گرفت.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری با تاکید بر اینکه برای آقای پناهیان احترام ویژه‌ای قائل هستم، اظهارداشت: وی از جمله واعظانی است که منبر بسیار خوبی دارد و در زمینه‌های دینی صاحب نظر است ولی در عین حال ممکن است همه ما در بیانمان زیاده روی و یا مبالغه کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این وجود باید توجه داشت که ما به عنوان روحانی بعضا مطالبی بر زبان جاری می‌کنیم که قطعا با بیانات و سخنان افرادعادی جامعه متفاوت است.
زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان در توصیه‌ای به واعظان و سخنرانان دینی گفت: وقتی قرار است در مورد فردی که حضور ندارد صحبت شود، باید پیش از آن در مورد صحت و سقم شنیده‌ها تحقیق و بررسی کرد.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه در واقع نیازی به بیان این جمله که باید استاندار را به گاری بست نبود، گفت: استاندار خوزستان پیگیری متعددی را در پایتخت برای تامین بودجه و منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح آبرسانی به غیزانیه انجام داده است.

وی ادامه‌داد: عمده این پیگیری‌ها برای اجرای فاز سوم این پروژه در بنیاد مستضعفان و به منظور تامین منابع مالی طرح بوده و از نزدیک نیز شاهد تداوم این تلاش‌ها و پیگیری‌ها بوده‌ام.

زعم حوزه‌های علمیه استان خوزستان تصریح‌کرد: در یکی از سفرها که به ملاقات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (مجری فاز سوم پروژه آبرسانی به غیزانیه) رفته بودم، استاندار خوزستان نیز برای پیگیری اجرای این پروژه در ستاد مرکزی این قرارگاه حضور داشت.

آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه اگر قرار است قضاوتی در خصوص عملکرد استاندار خوزستان صورت بگیرد باید منصفانه باشد، گفت: بر همین اساس نباید اظهارات و رفتارها به شکلی باشد که همه تقصیر را به گردن یک فرد انداخت تا چهره قهرمانانه‌ای به خود بگیریم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: با وجود اینکه مشکلات و کمبودهای متعددی در زمینه منابع مالی وجود دارد پروژه آبرسانی به غیزانیه رو به اتمام است و به‌همین دلیل اگر قصد اظهار نظر در این خصوص را داریم، قطعا پیش از هر قضاوتی در مورد اینکه آیا استاندار خوزستان به وظایف خود عمل کرده یا خیر باید تحقیق ‌کرد.

فیلم گفتگو با آیت الله موسوی جزایری را در ادامه ببینید.

منبع: خبر فوری

17

حجم ویدیو: 16.49M | مدت زمان ویدیو: 00:02:22 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 56
  • محسن
    0

    اقای جزایری تو و اون استانداربی پدورمادر دوتاتون تویک بشقاب وکاسه غذامیخورید بیخودازاون دفاع نکن مسئولین خوزستان بیغرتن

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من شاهد اقدامات شبانه روزی استاندار در سیل پارسال بودم که چقدر این مرد مومن تلاش خستگی ناپذیر داشت این لحن صحبت کردن مال الواط بعضی از محله های تهران قدیم بود که ممکنه آقای پناهیان البته اونا رو میشناسه الله اعلم

    • انسانم آرزوست
      0

      بی ادب!

  • ناقابل
    0

    دو دستگی کاملا مشهوده،در خیلی جاها هوای هم را دارند .چه جوری هم دارند فقط ملت ایرانه که مواظب گفتار وکردارش باشد.

  • اصفهان
    0

    آقای استاندار اگر مردم شلوغ نمیکردند ومطالبه تا مسولین پای کار بیایند باید همان کار را میکرد...لذت خدمت به مردم خوزستان دلاور وهمه مردم عزیز ایران وقتی است که تا کاردبه استخوان نرسیده پیگیری کنند تا مردم شیرینی خدمت صادقانه را بچشند ..مردم خوزستان بیش از اینها باید برایشان خدمت شود چون در خط مبارزه بوده اند وهمیشه در صحنه وپشتیبان ولایت ...اگر گوشیهای موبایل نبود ایا کسی درد ورنج مردم روستای ابو الفضل را می فهمید تا مسولان واکنش نشان دهند...پس چشمه خودش باید آب بده..

  • قلندر
    0

    این پناهیان که فقط بلوف میزند و هیچ کاری جز لات بازی بلد نیست به چه حقی به یک مقام اجرایی توهین میکند .آقای استاندار مرد نیستی اگر شکایت نکنی ما انقلاب کردیم که الوات بازی و عربده کشی نباشد..یک جانباز فدایی مظلوم

  • حمید
    0

    این همونی هست که درموردحرم لاکچری امام گفتند هرچه مجلل تربهترآبروی نظام ومقایسه کردند باحرم امامان که باخیرات مردم هست ناباپول نفت ،پس حق دارد ازهم کیشان خودش دفاع کنه گرچه پناهیان هم دست دیگری هست ازاینها وچاقوهیچوقت دسته خودش رونمیبره

  • یونس سعید
    0

    جناب موسوی جزایری.علما و روحانیون در تاریخ قبل جمهوری اسلامی ایران هرگز از موضع حق عقب نشینی نمیکردند و مثل امروزی ها نان را به نرخ روز نمیخوردند افسوس که همه چیز عوض شد و رنگ مصلحت به خود گرفت تا مردم خود را روز به روز از پشتوانه و دژ محکم پیش قراولان ( روحانیت) که حمایت از مظلومان است خالی ببینند .جناب استاندار در طول مدت خدمتشان مضاف بر تمام کاستی های مدیریتیشان از به کارگیری افرادی ضعیف در پستهای وزارت کشوری در استان از جمله فرماندارها بخشداران و زدو بندها در استمرار خدمت و یا تعویض مدیر کل ها و ...داشته که اگر جایی دیگر شما نیاز داشتید تا خدمتتان نمونه های متعددی ذکر نمایم که حتی مدیر یک دبستان هم نبودند و یک شبه فرماندار و بخشدار و...شدند فقط به دلیل وابستگی به ان جناح سیاسیی که مملکت را به این روز سیاه نشانده اند در حالی که به لحاظ توانایی سواد و قدرت اجرایی ضعیف ترین افراد هستند که در باور عامه هرگز لیاقت و شایستگی این پست ها را نداشتند و اثار این عمل تا سالها بر گرده ی این مردم بیچاره خوزستان میماند.و نمونه بر همگان اشکار شده هزینه سفر خانواده استاندار محترم که به قول روزنامه ها ۲۵۰میلیون بوده و از یکی از مفسدان اقتصادی تامین شده چیزی شنیده اید .بهتر است شما هم در این موارد تحقیق کنید و انوقت ازاستاندار حمایت نماییدحتما نامه امام علی ع را به فرماندارش که فقط بر سفره ثروتمند نشسته را خوانده اید و...لطفا بیش از این بر زخم مردم نمک نپاشید و حرمت ها را بیش از این نشکنید و بگذارید صدای حقی که شما از ان بی بهره اید در گلو نماند .یا حق

  • الل
    0

    مملکتو کشیدین دور همی بالا با نظامیها بیچاره ملت

  • ب پ
    0

    آقای پناهیان همینقدر که احمدی نژاد را برای مردم ایران درست کردی ،بسه.بیشتر از این زحمت نکش.

    نظرات شما -
    • شهدای فکه
      0

      توچی میگی ب پ ...یه ضرب المثلی است میگن ، اسب رو داشتن نعل میکردند قورباغه هم اومد پاهاشو گرفت بالا !! مثل حکایت کامنت شما !، کل کامنت ها حکایت از بی خاصیت بودن برخی مسئولان خوزستان دارد تو اومدی این وسط داری نرخ تعیین میکنی ، اگه جرعت میکردی نام تو می نوشتی &

    • احمد
      0

      احمدی نژاد هرچی بود برای بیچاره فقیر خوب بود

  • مهرداد سربندی
    0

    جناب جزایری بزرگوار نمی دانم چرا وقتی موضوع غیزانیه در ابتدای فاز اول بود آقای پناهیان چیزی نگفت. حالا که به انتهای فاز سوم رسیده اظهار نظر فرمودند. احتمالا آن زمان خواب بوده و تازه بیدار شده اند. برای همین کمی جو گیر شده و به یاد روزهای خوش بگم بگم یارانشان افتاده و اینگونه افاده فضل نمودند. به هر حال شما سید بزرگوار به بزرگواریتان ایشان را ببخشید ایشان خودشان هم احتمالا متوجه شده اند که اهانت به بزرگ یک استان یعنی اهانت به مردم آن استان. یعنی شکر خوری یعنی ماهی گیری یعنی شیرین شدن. یعنی... به هر حال با توجه به اینکه ایشان استاد اخلاق هستند و ممکن است روزی از شاگردانشان پرسیده شود ادب را از که آموختید. قطعا اظهار ندامت داشته و قول می دهد بعد از این جو گیر نشود.

    نظرات شما -
    • خ
      0

      جناب سربندی شما خودتان یک سیلو شکر تشریف دارید.

    • کاربر ناشناس
      0

      سربندی تو دستمال یزدی برای جزایری پهن نمی کردی می پرسیدی جزا یری سی سال بردی وخوردی یک قدم برای مردم مظلوم برداشتی کسی بیاید یک برسی ازکاخ زعیم حوزه انجام دهد

  • سرباز
    0

    سلام علیکم حضرت آیت الله جزایری (مدظله) بنظر حقیر بجای دفاع از مسئولین معلوم الحال دولتی که خون مردم رو تو شیشه کردن، بهتره از مردم هم دفاع کنید. بالاخره نمیشه بیش از ۳۰ سال مسئول باشید و وضع استان این باشه، و بعد بگید انصاف را رعایت کنید! نکند انتظار دارید مثل بسیاری از دوستان شما،حجت الاسلام پناهیان، روی منبر برود و از دوستان شما تعریف و تمجید کند؟!!! کاش بین مردم بودید و عمق فاجعه را می دیدید!

  • مجید
    0

    مگر این جزایری نبود در یک مراسم رسمی روی صندلی نشته بود و پدر شهید امد دستش را بوسید این اینقدر فخر شکمش از مال مفت پر شده که حق داره ار کسب که دربست درخدمتش است دفاع کند مگر ایشان سسال گذشته رفتن انگلیس و از عقد قرارداد با دولت انگلیس برای ترویج دین اسلام با چه خوشحالی صحبت کردن ضرب المثل: کدخدای ده که ورغابی بود......

  • راضیه رضائی بهبهانی
    0

    با سلام حاج آقا با تمام احترامی که برای شما قائلم باید بگم با نظر حاج ٱقا پناهیان موافقم شما خودتون از دل مردم برخواستید و استاندار هم کم فرصت برای اصلاح امور نداشتن، مسأله بی آبی هم کم نیست، و زجر دادن مردم هم کم عقوبت نداره

  • ر
    0

    جناب جزائری چرا آبروی خود و نظام اسلامی را برای دفاع از اشخاص نالایق که بر مبنای روابط حزبی در مصدر امور قرار گرفته اند و شایستگی لازم را ندارند به حراج می گذارید. دل ملت به حمایت علما از مردم خوش است نه مقابله با یکدیگر و حمایت از کارگزاران یک دولت معلوم الحال و نا لایق. قدری تامل لطفاً.

  • امید
    0

    اقا چطور ازشون دفاع میکنید فقط فکر کنید چند ساله از انقلاب گذشته تازه به این روستاها داره اب قابل خوردن میرسه؟؟؟ شرم آوره هم برای مسولین خوزستان و هم کل کشور

  • پوریا
    0

    استاندارخوزستان چقدرطرفدار داره.مدیران ارشد،نماینده مجلس،حالا هم که عضو خبرگان.قضیه مشکوک نیست؟ فقط پی گیری کردن یک مسئله که مشکل چند ده سال یک استان است،کارشاقیه؟اینها همشون فقط فکر خودشون هستند.این آقا(استاندار)ظاهرافرمانبردار خوبی است.والا،در قضیه سیل، اعتراضات مردمی،نیشکرهفت تپه،... این آقا رزومه اش چی بوده؟ چرا ازش طرفداری میشه.درحالی که مردم خوزستان از این مردک داعشی نما،متنفرند. شک نکنید سهم همه مدیران و مسئولین در استان مظلوم خوزستان توسط آقایون پرداخت میشه.تک خوری نمیکنندکه انقدر هوای همو دارند.راستی قضیه هزینه سفر خارجه استاندار به کجا رسید؟ خبرنگاران استان کجان؟کو پی گیری؟

  • علی
    0

    به تیریچ قبات برخورد؟؟؟

  • حسن
    0

    ایشون چون تشنگی اون روستاها رو تجربه نکردن باید هم اینجوری قضاوت کنه.استاندار هرچقدر هم کار کرده باشه وقتی سالها وعده توخالی میده باید هم این حرفا رو بش بزنن.از این حمایتهای زیاد و بی دلیله که وضعیت استان اینطوره.آقای جزایری باید پاسخگوی عملکرد خودش باشه که سالها در پس حصار خودش رو از مردم دور نگهداشته و برای معالجه میره انگلستان! من منزلم نزدیک حوزه علمیه ایشونه و به وضوح این موارد رو از نزدیک دیدم.وقتی کارگرای گروه ملی روبروی بیت ایشون تجمع کردن به امید دادخواهی بعدش حصار و جدول درست کردن و تابلوی توقف ممنوع ایجاد کردن تا به طور کامل از مردم منقطع بشوند.

  • حاج خسرو
    0

    توی استان کاری نمی کنند. اگر کسی هم اعتراض کنه، بهشون بر میخوره

  • محمود
    0

    این ایت الله کجا هست.چرا خودش کاری انجام نمیده.حالا چرا به این اقا بر خورده.فکر میکنم یهمقدار مشکوکه

  • محمود
    0

    احتمالا این اقا چند روز دیگه اظهار بی اطلاعی میکنه اقای ایت الله تو اصلا میان مردم رفتی.غذای شما هم که مایده اسمانی هست.عبادت بجز خدمت خلق نیست................

  • آریایی
    0

    جناب جزایری ؛ اگر عدالت علی (ع) می بود ؛ خیلی ها باید به گاری بسته میشدند !!!!!!!

  • ابراهیم حامدی
    0

    همتونو باید به گاری ببندند حتی پناهیانو.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چطوره شماها ها که موقع انتخابات جلوی ستاد ها میرقصیدیت فقط بفکر آزادی جنسی بودیت آویزون کنند

    • در بند خودت هستی، جدا شو
      0

      کسی را باید به گاری بست که افکار شیطانی و روحیاتی حیوانی دارد. انسان بودن یک نعمت است ، که بسیاری از آن فقط ظاهرش را دارنذ.

  • سلطان
    0

    تهمت .دروغ .فساد در مملکت زیاد شده ...یک رفراندم نیاز است .تا همه فساد .دزدی .و دروغ از بین برود

  • پرتوی
    0

    سفر به فرنگ شما هم جالب بود؟! یعنی هیچ کس برای تبلیغ وجود نداشت برود.

  • علی چوبین
    0

    چرا خوزستان برای تامین بودجه و منابع مالی مورد نیاز باید التماس پایتخت بکنه ؟ خوزستان دارای گنجینه های ثروت مختلفی است. چرا پایتخت نیاد التماس بکنه؟ چرا خوزستان باید مشکل مالی داشته باشه؟ کشور بخاطر وجود خوزستان زنده است . وقتی وارد خوزستان بشید به یک دهات بزرگ مواجه می شی. اگه خوزستان بخواد فقط نیمی از بودجه خودش رو برای خودش بزار کنار از کشورهای عربی و حتی کشورهای اروپایی هم مدرن تر میشه.خوزستان را دریابید.

  • سیدکریم موالی زاده
    0

    منظور آقای پناهیان روستاهای جفیر ۱ و۲ است که لوله های آب از روستا می‌گذرد و حق استفاده ندارند مدیریت آقای استاندار به گونه ایست که فقط وعاظ و متملقان بهره می‌برند در استان تبعیض و فساد و‌رانت و‌ظلم بیداد می‌کند آقای شریعتی نمیدانم خواب است یا خود را به خواب زده

  • ایرانی
    0

    آقای پناهیان صرف نظر از گرایش سیاسی که دارند و اظهار نظرشان نیز از همان خاستگاه سیاسی است، کلا منبری بی ادبی است و حرمت منبر را نگه نمی دارند.

  • ناشناس
    0

    اولا توضیح دهید این نشانه پینه سیاه در پیشانی شما از چیست ؟ یعنی سوال میلیونها ایرانی چرا که تا انجا که ما میدانیم حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب نماز شب انها هیچوقت ترک نشده پس چرا پیشانی انها به این صورت نیست دوما صدای جناب اقای پناهیان صدای مردم مظلوم و رنج کشیده میلیونها ایرانی مسلمان است اقای پناهیان تا دلش اتش نگیرد تا از یک موضوع کاملا واقف نباشد لب نمیگشاید اگر مملکت ما فقط صد نفر روحانی مانند جناب اقای پناهیان داشت مملکت به این روز نمیافتاد سوم شما بجهت چشم پوشی های اقای استاندار از عملکرد خودت و فرزندت و دامادت بی جهت و بصورت گناه الود پشتیبانی بیجا میکنی بالاخر یک روز میاید که باید تو و خانواده ات به تمام عملکرد شما و سوء استفاده از موقعیت خودت باید پاسخگو باشی و در انتها چون اقای پناهیان را کاملا میشناسیم جان خودمان را فدای ایشان میکنیم

  • محمد
    0

    با عث تعجبه که چرا اقای جزایری برای دفاع از مردم مظلوم لب به سخن باز نمیکنه و برای دفاع از استاندار متظاهر خوزستان خودشو حاضره با همه در بیاندازه آیا بهتر نبود حرف زدن و دفاعو زمانی میکردی که مردمت بی آب بودند و داشتند از عطش میمردند؟! البته شکم سیر از گرسنه خبر نداره ولی درون آدما از طرز رفتارشون در این مواقع مشخص میشه که ایشون طرفدار مسئول بی کفایتی رو میکنن که شیپور بی کفایتیش و مشکل داشتنش تا دادگاه تهران هم رسیده (پرونده هفت تپه) خوب اصلاً تصور کنید ایشون خطایی انجام نداده و معصوم هست ولی چرا دستور برخورد و شلیک به معترضین به نداشتن آب رو داد و در آخر چرا باوجود این نرفت مشکل مردم اونجا رو حل کنه؟! حداقل بره دلجویی کنه معذرت خواهی کنه...

  • محمد جواد
    0

    همه این فرد را کامل میشناسند از ماشینهای اونچنانی سوار شدنش و برکناری از امام جمعه اهواز را یادمان هست

  • فریبرز مددجو
    0

    آقای جزایری شناسنامه شما سیاه ترین شناسنامه سکانداران خوزستان است ، نیازی به توضیح ندارد بر همه عیان است

    نظرات شما -
    • خوزستانی
      0

      بزرگوار شما دقیقا داری تهمت میزنی و بدون تحقیق حرف میزنی. حرف آقای جزایری حداقل اینش درسته

  • پزشک سهمیه ای
    0

    تنها یک حرف صحیح در 41 سال که توسط اخوند زده شده باشد همین است

  • حسن
    0

    هر کدام ازین مسئولین اگر در کشور های دیگه مسئول بودند اون کشور سقوط میکرد

  • احمد
    0

    بنده حرف آقای پناهیان رو قبول میکنم به خرمشهر و آبادان زیاد سفر کردم هنوز جای گلوله روی بعضی از جاهای شهر نمایانه بافت ضعیف شهری و نامناسب و خیلی کم کاری های دیگر نشانه از عملکرد ضعیف استانداری و شهرداری است خرمشهر و آبادان مردمان خوبی داره باید مسولین شهر پاسخگو این مشکلات باشند و چرا در این سالها بهشون رسیدگی نشده بنده هر وقت میرم کربلا از خرمشهر که رد میشوم واقعا نگران میشم که چرا این شهر مسول ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جای گلوله ها رو عمدا گذاشتن بمونه تا فردا یه سری الدنگ نیان بگن ایران به عراق حمله کرد و به جای اشغال خرمشهر نگن بصره اشغال شد..والا

  • جواد
    0

    اگر دقت کرده باشید متاسفانه تقریبا اکثر کسانی که پشت تریبون فحاشی میکنند نظامی ها، روحانیون و مداحان هستند که بعضا در بالاترین رده ها از مسئولین هستند و دارای طرفدارانی هستند که ممکن هست نادانسته کاری انجام بدهند که حتی واعض مخالف آن اتفاق باشد. باید یه فکری بابت این قضیه بشود چرا که باعث اتفاق جرم، دین گریزی و ... میشود. به نظر من قوه قضاییه در این امر باید به صورت مدعی العموم دخالت کنه ودر حد حداقل اخطار به واعض حرکتی انجام دهد . در کل تهیج مردم کار زیبایی نیست

    نظرات شما -
    • ر
      0

      نه جانم در اشتباهی. بیانات واعظ گرانقدر جناب پناهیان موجب کفر ستیزی و تزریق امید به جامعه شده است. بالاخره یکی حرف دل مردم را بی پرده و شجاعانه بیان کرد.

    • محمد
      0

      چون دلسوز تر هستند بهتره اینجوری بفرمایید

  • رضا
    0

    چرا باید مردم با آشوب حق خود را بگیرند این آقای استاندار قبلا کجا بود که حالا به فکر مردمش افتاده .این تمام حرف آقای پناهیان بود.

  • ع
    0

    آقای استاندار اگر از اول درست عمل می کردی دچار چنین وضعیتی نمی شدی. عجب باتلاقی درست شده است. صد مرحبا به واعظ ارجمند جناب پناهیان، مرکز ثقل را زده. بیانیه بزنی بدتر میشه، نزنی باز هم بدتر میشه، از تو دفاع کنند بدتر میشه، دفاع نکنند باز هم بدتر میشه. بی خیال آب مردم شدی، همان آب زیر پایت باتلاق درست کرده. داری غرق می شی. آن دنیا هم جای خودش.

  • ط
    0

    آیا آیت الله جزایری با شهرام جزایری نسبتی دارد یا نه؟ اگر آره که..؟..

  • سخن حق
    0

    خدمت کردن نعمتی است بزرگ ، ای کاش مسئولین میفهمیدن که در کجا هستند و چکار باید کنند. اگر خدمت به مردم برای رضای خدا باشد ، هیچکس نمیتواند آنرا سرکوب کند ، ولی اگر برای رسیدن به امیال نفسانی باشد ، نارضایتی ها بسیار میشود. در حدیثی از پیامبر اسلام نقل است که مسئول یا مدیر را خادم یا نوکر مردم هستند که باید خدمتگزار مردم باشند نه دنبال پست و مقام و مال وثروت .

  • پارسی
    0

    یه سئوال این آقای جزایری همونی بودن که برای درمان بیماری به بلاد کفر و استعمار پیریعنی کشور انگلستان تشریف بردن؟!!!!! البته ناگفته نماند به فرمایش حضرات ما پزشکان بسیار حاذقی در داخل کشور داریم ولی خوب اونور بهتره!!!!!!!

  • مردم
    0

    ای خدا تو بدادمون برس. ای کاش میشد حرف زد خصوصا در مورد این آقا و استاندار کاش

  • کاربر ناشناس
    0

    حضرت مستطاب حجة‌الاسلام والمسلمین فقیه بزرگوار جناب آقای موسوی جزائری دامت‌برکاته سلام عليكم شما چهل سال در استان خوزستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اهواز بوده‌اید زمامدار بودید و سخت مدعی(و البته همچنان هستید) دریغ از تَشَر و تلنگر و توبیخ و تذکر و مؤثر در تعویض مسئولین استانی و استفاده از جایگاهتان در جهت رفع فقر و مشکلات مردم شریف استان خوزستان کار استان زر خیز و نفت خیز خوزستان به الطاف شما و امثال شما رسید به این جایی که امروز زن و بچه مردم در روستاهایش و حتی در بعضی مناطق شهری از اولیه ترین حقوق خود یعنی آب شُرب سالم محروم هستند هروقت هم مردم خوزستان در باب مشکلات و... به شما و خواصتان مراجعه و گلایه می‌کردند و مطالبه می‌کردند ، گفتید و گفتند که ما کاره‌ای نیستیم ، قدرت اجرایی نداریم ، اینها کار ما نیست و... حالا یک نفر از دوستان و یاران انقلاب هم از روی دلسوزی انتقادی نمودند و از آن سر کشور به استاندار خوزستان تذکری داده چه شده؟ چرا به شما و علمای کِبار استان خوزستان برخورده و سینه چاک استاندار خوزستان شده‌اید؟ آیا این حاج آقا حرفی خلاف موازین شرع مقدس اسلام بالای منبر رسول‌اللّه صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم زده‌اند ؟ آیا شما از نهج‌البلاغه فقط "اوصيكم بتقوي الله و نظم امركم" را خوانده‌اید؟ آیا شما در نهج‌البلاغه نحوه برخورد مولا علی علیه‌السلام را با استانداران و والیان متخلف و کم کار و غافل از احوال مردم و رعیت را نخوانده‌اید؟ یا جنابتان نعوذبالله به مولا علی علیه‌السلام هم توصيه ها و نصایحی دارید؟ حالا که بعد از چهل سال نسیم مطالبه گری از مسئولین به آرامی در حال وزدیدن است و دارد به ثمر می نشیند ، شما را چه شده؟ چرا شما و امثال شما ناراحتید؟ شما که چهل سال گفتید ، اینها کار ما نیست و به ما مربوط نیست!!! پس لطفاً الآن هم در کاری که به شما مربوط نیست دخالت نکنید و کمافی‌السابق به امورات مربوط به خود مشغول باشید لازم به یادآوری میدانم ، در حال حاضر شما به حکم حضرت آقا ، مسئول حوزه‌ علمیه شهر اهواز (و به قول خود و خواصتان زعیم حوزه‌های علمیه استان!!!) هستید حکم مقام معظم رهبری حفظه‌الله : ((بسم الله الرحمن الرحیم حضرت مستطاب حجة‌الاسلام والمسلمین فقیه بزرگوار جناب آقای موسوی جزائری دامت‌برکاته اکنون که جنابعالی پس از سالها حضور پر برکت و خدمات همه‌جانبه در سنگر امامت جمعه‌ی اهواز از ادامه‌ی این مسئولیت اعلام انصراف نموده‌اید، لازم دانسته می‌شود که برکات حضور آن‌جناب در آن شهر پر افتخار و در میان مردم عزیز و وفادار آن ادامه یابد و همانطور که جهات گوناگون علمی و اجتماعی و سیاسی در آن شهر و استان مقاوم و حسّاس در طول سالیان متمادی از هدایت و درایت جنابعالی بهره‌مند شده‌اند، از این پس هم همگان مشمول این نعمت خداوندی باشند. مستحضرید که اهواز و تعدادی دیگر از شهرهای آن استان در گذشته‌های دور و نزدیک اقامتگاه فقهاء برجسته بوده‌اند و مرحومان آیات‌الله حضرت آقای سیدعلی بهبهانی و حضرت آقای سید محمدجعفر جزائری مروّج و حضرات آقایان کرمی و برخی بزرگان دیگر نمونه‌هائی در دهه‌های اخیر می‌باشند، و هم‌اکنون نیز آن خطه بحمدالله برخوردار از محضر علمای اعلام است، از این‌رو حوزه‌ی علمیه‌ی اهواز را باید به دیده‌ی اهمیت نگریست. لذا مقتضی می‌دانم که آن‌جناب همچنان سکونت در اهواز را ادامه داده و ضمن کمک به امام جمعه‌ی محترم و دیگر مسئولان و امور اجتماعی آن مردم غیور و وفادار، ریاست حوزه‌ی علمیه را عهده‌دار گردید و رونق مضاعف به تربیت طلاب و فضلا داده و از ظرفیت علمی علمای محترم برای اعتلای آن حوزه استفاده نمایید. توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از خداوند متعال مسألت مینمایم. والسلام علیکم و رحمة‌الله سیّدعلی خامنه‌ای )) همچنین روی سخنم با مابقی علمایی هست که در این ماجرا موضع گرفتند که واقعاً جای تعجب است!!! در پایان به حکمِ کلام مولا علی علیه‌السلام و یادآوریِ خطبه‌های نماز جمعه ، شما را توصیه می‌کنم به تقوای الهی و نظم در امورتان شما را به خدا قسم میدهم به کار و در کار خود مشغول و اظهار نظر کنید و همان‌ کارها را درست انجام دهید و در کارهایی که به شما ارتباطی ندارد و تخصصی هم در آن ندارید دخالت نکنید و جلوه خود را بیش از این در چشم ما مردم خراب نکنید. والعاقبة للمتقین اَللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجْ

  • حرف حق
    0

    پناهیان عین واقعیت داره حرف میزنه حیفه ببندیش به گاری توهین به شعور الاغ میشه چرا حرف حقی که ب نفع مردمم هست مردم بهشون بر میخوره بخدا لایق همین مسولین امثال شریعتی هستین

  • مهدی
    0

    بایددفاع کنداون دفاع نکنه میخای کی دفاع کنه!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها