نرخ هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۵ هزار تومان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۹۷ تا ۹۸ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

نرخ هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۵ هزار تومان

علی اصغر ملکی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام محرم وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به همخوانی عرضه و تقاضا، نوسانی در قیمت گوشت در ایام تاسوعا و عاشورا نداریم.

وی افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو بدون دنبه با نرخ ۹۷ تا ۹۸ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کننده عرضه می‌شود.

ملکی قیمت هر کیلو دام زنده را ۴۵ تا ۴۶ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط مساعد عرضه، قیمت دام نسبت به روزهای اخیر در ایام تاسوعا و عاشورا تغییری نکرده است‌.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره آخرین وضعیت قاچاق دام بیان کرد: قاچاق دام کماکان از مرزهای کشور در حال انجام است که استمرار این روند منجر به افزایش قیمت گوشت می شود.

ملکی در پایان تصریح کرد: با توجه به کاهش واردات و خروج غیرقانونی دام از مرزهای کشور انتظار می رود که مسئولان جلوی این امر را بگیرند تا نوسانی در بازار داخل ایجاد نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ایرانی
    0

    وقتی نمی تونید ارزش پول ملی و برگردونید و هر روز شاهد بی ارزش شدن و اون و پایین آمدن قدرت خرید مردم هستیم واحد پول و تا یه مدتی با واحد پول خارجیها عوض کنید از دلار بدتون میاد خیلی خوب یوآن چین الان هر کشوری رو بگم پول ما پایین تره

  • بنده خدا
    0

    سپاسگذاریم آقایان وآقازاده ها

  • خلیل
    0

    و حقوق کارگر و کارمند چقدره؟ اینها گوشت نخورند سویا گیاهی بهتره چربی و فشارخون نمیاورند ادم باید سالم زندگی کند گوشت اخیه اون مال ادم حسابی هاست

  • ناشناس
    0

    یادش بخیر نیاکان ما زمانی آنرا بریان خورشتی ....میخوردند در کتابها آمده بسیار گوارا بوده شما هم خوانده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها