ادامه مهر ورزی بانک قرض الحسنه مهر ایران:

توزیع ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی در مدارس سيستان و بلوچستان

۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی از ۳۳ هزار بسته اختصاص یافته به مدارس شبانه روزی با اولويت مناطق محروم در استان سيستان و بلوچستان توزيع شد.

توزیع ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشی در مدارس سيستان و بلوچستان

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بیش از ۴ هزار بسته آموزشی و ورزشي شامل کيف و کوله، گرم کن و كفش ورزشي، لوازم التحرير و ... در ميان دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس شبانه روزي ۱۷ شهرستان استان سيستان و بلوچستان توزيع گرديد.
این اقلام در ۲۷ مدرسه دخترانه و پسرانه دوره اول تا سوم متوسطه در شهرستان های زهک، هیرمند، بنجار، نیمروز، هامون، خاش، سراوان، سيب و سوران، بم پشت، سرباز، راسک، دلگان، بزمان، فنوج، نيک شهر، دشتياري و بنت به دانش آموزان مستعد و نيازمند اختصاص يافت.
مسعود مسعودی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان سیستان و بلوچستان در اين رابطه بيان داشت: اين بانک در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي، شناسايي دانش آموزان مستعد، تقويت عدالت تحصيلي و نهادينه کردن فرهنگ قرض الحسنه با همکاري آموزش و پرورش اين طرح را با محوريت استعداديابي و هدايت تحصيلي دانش آموزان اجرا نموده است.
وی گفت: توجه به مقوله آموزش با هدف پرورش و بالفعل نمودن استعدادهای درونی و بالقوه دانش آموزان امری مهم و وظيفه اي عمومي مي باشد و بانک قرض الحسنه مهرايران با هدف گسترش بيش از پيش عدالت تحصيلي، بخشي از بودجه تبليغاتي خود را به اين امر مهم اختصاص داده است.
مسعودی تصریح کرد: عدالت آموزشی مانند عدالت اجتماعی جزء مطالبات و درخواست‌هاي مردم به ويژه در استاني به بزرگي و پهناوري سيستان و بلوچستان است و بانک قرض الحسنه مهرايران با توزيع بيش از ۳۳ هزار بسته آموزشي، بهداشتي و ورزشي به ارزش ۱۵ ميليارد ريال و همچنين مشارکت در بازسازي مدارس مناطق زلزله زده استان هاي غربي کشور، گامهاي موثري را در اين راستا برداشته است.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها