نادر فلاح، بازیگر سینما و تئاتر:

اقتصاد هنر به همه چیز اولویت پیدا کرده است/ بازیگر مقرون‌به صرفه برای تهیه کننده‌ها نیستم

نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص بازی در نقش‌های مکمل به خبرفوری گفت: بخشی از نقش به شخصیت‌پردازی دراماتیک توسط نویسنده بستگی دارد.

اقتصاد هنر به همه چیز اولویت پیدا کرده است/ بازیگر مقرون‌به صرفه برای تهیه کننده‌ها نیستم

نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص بازی در نقش‌های مکمل به خبر فوری گفت: بخشی از نقش به شخصیت‌پردازی دراماتیک توسط نویسنده بستگی دارد. قسمت دیگر به اندازه‌ی نقش در طول فیلم مربوط می‌شود. نقش‌هایی که به بنده پیشنهاد می‌شد اغلب در زمان‌های کوتاه بود.
وی ادامه داد: از نظر من درست‌بازی کردن کاراکتر مهم‌تر از طول نقش در فیلم است.
این هنرمند تئاتر به تیپ‌سازی در عرصه هنر اشاره نمود و اظهار داشت: آدم موفقی در تیپ‌سازی نبودم. در سریال ابله نزدیک به تیپ‌سازی شدم اما موفق نشدم. تیپ‌سازی بیشتر مختص کارهای طنز است.
وی افزود: متأسفانه سینمای بدنه به من توجه نکرد. با اینکه شوق زیادی دارم با کارگردان‌های مطرح سینما کار کنم اما از طرف دوستان هیچ استقبالی نمی‌بینم. ثابت کردم به سینمای ایران که می‌توانم بازیگر خوبی باشم، اما نمی‌دانم چرا به طور کامل دیده نمی‌شوم.
فلاح درخصوص حضور بازیگران مطرح در تئاتر خاطرنشان کرد: این حقیقت را نمی‌توان کتمان کرد که اقتصاد هنر به همه چیز اولویت پیدا کرده است. برای مثال خود بنده، بازیگر مقرون‌به صرفه برای تهیه کننده‌ها نیستم چراکه در حال حاضر بازیگران را براساس توانایی‌هایشان محک نمی‌زنند.
وی اضافه کرد: بازیگران مشهور می‌توانند به اقتصاد تئاتر کمک کنند؛ البته هنوز بازیگران درجه یک در تئاتر وجود دارند.
این بازیگر سینما در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سینما همه‌ی افراد را به اندازه‌ی واقعی خودشان، قدرشان را بدانیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها