آرادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گلخانه استان سمنان را دارد

استاندار سمنان با بیان اینکه آرادان دارای ظرفیت‌های ویژه در بخش تولید است، گفت: این شهرستان کوچک اما مستعد می‌تواند قطب گلخانه استان شود.

آرادان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گلخانه استان سمنان را دارد

علی رضا آشناگر ظهر دوشنبه در نشست افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت شهرستان آرادان که از طریق ویدئوکنفرانس در استانداری سمنان برگزار می‌شد؛ ضمن بیان اینکه این شهرستان می‌تواند به قطب تولید در بخش‌هایی مانند گلخانه در استان بدل شود، بیان کرد: این شهرستان ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی، معدن و دامداری دارد و آرادان با ادامه تولید و بهره برداری به قطب کشت گلخانه‌ای در استان سمنان تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کشت گلخانه‌ای به عنوان صنعت پاک، برای رونق کسب و کار و توسعه استان بسیار تأثیر گذار است، افزود: کشت گلخانه‌ای به عنوان اولویت اصلی استان سمنان مورد توجه بوده و تمایل سرمایه گذران برای راه اندازی گلخانه در غرب استان قابل توجه است.

استاندار سمنان گفت: باوجود محدودیت‌های مالی و فشار اقتصادی، دولت برای خدمات رسانی به مردم در تلاش است و طرح‌های عمرانی و اقتصادی خوبی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

آشناگر با اشاره به ضرورت رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در ایام و هفته دولت، ابراز داشت: اولویت در برگزاری مراسم‌ها به ویژه آئین هفته دولت، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها