کشف اسکلت یک انسان در سمنان/ احتمال قتل در میان است

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه ماموران پایش محیط زیست در حوالی میامی اسکلت یک انسان را یافته‌اند، گفت: این جنازه در میان سنگ‌ها مخفی شده بود.

کشف اسکلت یک انسان در سمنان/ احتمال قتل در میان است

علی‌اکبر قربانلو ضمن بیان اینکه مأموران گارد حفاظت محیط‌زیست پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق (پاسگاه محیط‌بانی چارملی) طی گشت و کنترل پیاده از ارتفاعات کوه قلندرسر متوجه سنگچین در ورودی غاری کوچک با سنگ چین انسانی شدند، ابراز داشت: مأموران با برداشتن سنگ‌ها اسکلت یک انسان را در داخل غار مشاهده کردند.

وی افزود: احتمالاً این فرد توسط افرادی کشته شده و سپس او را داخل این غار کوچک کردند و درب غار سنگچین و با خاک مسدود کرده و به مرور زمان خاک‌ها براثر بارندگی شسته شده است.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه موضوع به استحضار دادستان و نیروی آگاهی میامی رسانده شد، ابراز داشت: رئیس و مأموران محیط زیست به‌اتفاق بازپرس دادگاه میامی و عوامل آگاهی میامی عازم محل مشاهده اسکلت انسان شدند تا اقدامات بعدی برای شناسایی اسکلت فرد مشاهده‌شده صورت گیرد.

قربانلو بابیان اینکه امیدواریم در آینده نزدیک هویت این فرد شناسایی و خانواده وی مشخص شود، در ادامه تصریح کرد: به‌احتمال‌زیاد چندین سال است که این فرد کشته‌شده و تشخیص دقیق آن توسط پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها