معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد:

با توسعه خدمات نوین بانکی، هزینه ها کاهش می یابد

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی روسای شعب و مدیران دوایر استان سمنان بر اهمیت استفاده از خدمات نوین در فعالیت های بانکی تاکید کرد.

با توسعه خدمات نوین بانکی، هزینه ها کاهش می یابد

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان سمنان ، سید مهدی حسینی - معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک - در این نشست ضمن بررسی عملکرد استان در حوزه خدمات الکترونیک، گفت: امروزه یکی از ابزارهای سودآوری و کاهش هزینه های بانکی استفاده از خدمات نوین در فعالیت های پولی و مالی می باشد.

وی با تاکید بر ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات نوین، ابراز داشت: بیش از هفتاد درصد از مراجعه مشتریان به شعب بانک برای پرداخت اقساط صورت می گیرد لذا باید تدابیری اتخاذ شود تا با معرفی درگاه های پرداخت اینترنتی از میزان حضور مشتری در شعب کاسته شود چرا که هر مراجعه 30 هزار ریال برای بانک هزینه دارد که با توسعه خدمات نوین می توان این هزینه ها را کاهش داد.

حسینی با تشریح برنامه های بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، خاطر نشان کرد: صنعت IT در گذشته تسهیل کننده فرآیندها بود که با تغییر رویکردها به واحد تصمیم سازی و راهبردی سازمان تبدیل شده است.

وی از پذیرش کارت های بانک مهر اقتصاد توسط کارتخوان های فروشگاهی شرکت آسان پرداخت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باید با تشویق مشتریانی که تراکنش بالای الکترونیکی دارند آنان را به استفاده از این خدمات ترغیب کنیم.

در ادامه، حسین زندی مقدم - رئیس اداره امور شعب استان سمنان- گزارشی از عملکرد استان در طرح ارتقای سود آوری ارائه کرد و افزود: خدمات نوین و درآمد غیر مشاع یکی از برنامه های شاخص استان در رسیدن به سودآوری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان سمنان در شش ماهه نخست سال جاری توانست به اهداف خود در بخش مصارف دست یابد و در حوزه وصول مطالبات و فروش املاک نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته است.

گفتنی است معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک و هیئت همراه از شعب بانک در استان سمنان نیز بازدید به عمل آوردند.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها