دستمزد مسی در گذر زمان

قرارداد جدید مسی با بارسلونا ۷۰۰ میلیون یورو ارزش دارد. مسی بهترین بازیکن جهان است و تا سال ۲۰۲۱ در بارسلونا خواهد ماند.

دستمزد مسی در گذر زمان

به‌ گزارش خبر فوری به نقل از ‌ایسنا ‌، لیونل مسی دیروز (شنبه) برای هشتمین بار قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد. با قرارداد جدید، حضور ستاره آرژانتینی در تیم کاتالانی تا سال ۲۰۱۲ قطعی شد و او تا ۳۴ سالگی با پیراهن بارسا بازی خواهد کرد.

ستاره کنونی آبی‌ اناری‌ها پس از تمدید قراردادش گفت‌: دوست دارم فوتبالم را در بارسلونا به پایان برسانم.

همچنین خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه پس از تمدید قرارداد مسی گفت‌: از این اتفاق خوشنودیم. در تابستان به توافق رسیده بودیم و تنها ارزش قرارداد مشخص نشده بود که در نهایت در ماه جاری این اتفاق افتاد. قرارداد جدید ۷۰۰ میلیون یورو ارزش دارد. مسی بهترین بازیکن جهان است و تا سال ۲۰۲۱ در بارسلونا خواهد ماند. او از بودن در این تیم خوشنود است.

مهاجم آرژانتینی زمانی که در تیم نوجوانان بارسلونا حضور داشت سالیانه ۶۰ هزار یورو دریافت می‌کرد. او در سال ۲۰۰۵ حقوق سالیانه‌اش به ۳ میلیون یورو افزایش یافت. دو سال بعد این رقم به ۷ میلیون یورو رسید و در سال‌های ۲۰۰۸ ، ۲۰۰۹ به ترتیب ۸.۵ و ۱۰.۵ میلیون یورو در سال از باشگاه دریافت کرد. دستمزد ستاره آرژانتینی در سال ۲۰۱۲ به ۱۵.۵ میلیون یورو رسید و این رقم در سال ۲۰۱۴ به ۲۲.۸ میلیون یورو افزایش پیدا کرد. مسی در سال ۲۰۱۷ و در آخرین تمدید قراردادش این رقم را به ۴۰ میلیون یورو رساند.

ستاره آرژانتینی در طول ۱۲ سال حضورش در بارسا توانست ۳۰ عنوان مختلف را کسب کند. پنج توپ طلا به دست بیاورد و چهار کفش طلا را تصاحب کند. او در ۶۰۲ بازی ۵۲۳ گل به ثمر رساند و ۲۰۱ پاس گل داد. مسی با تمدید قراردادش می‌تواند به افتخاراتش در این تیم ادامه‌ دهد و فاصله‌اش را با دیگر بزرگان باشگاه بارسلونا بیشتر کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها