با محوریت "شهید اسحاقی"

همایش "راویان جنگ" در رشت برگزار می‌شود

نخستین همایش

همایش "راویان جنگ" در رشت برگزار می‌شود


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، کیوان محمدی عصر امروز در نشست " بسیج، گذشته- حال- آینده" به‌مناسبت روز بسیج در سالن اجتماعات مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان اظهار داشت: بسیج شجره‌ طیبه و نهادی مقدس در جمعوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با گرامیداشت روز بسیج و با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس با جانفشانی و ایثار، کارنامه‌ درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند افزود: به پاس خدمات ارزنده شهدا و بسیجیان همواره باید قدردان این قشر عظیم مردمی بود.

محمدی با تاکید بر اینکه برخی از بسیجیان در دوران دفاع مقدس تحت‌ عنوان راویان جنگ به روایت جنگ و ثبت اسناد می‌پرداختند بیان کرد: شهید اسحاقی یکی از شهدای والامقام این عرصه است و دست‌نوشته‌های این شهید بزرگوار یادآور صحنه‌های اثرگذار دوران دفاع مقدس است.

وی از برگزاری نخستین همایش راویان جنگ همزمان با سالروز شهادت شهید اسحاقی دی ماه امسال در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خبر داد و تاکید کرد: دستاورد‌های راویان جنگ متشکل از ده‌ها جلد کتاب و آثار ماندگار رشادت‌های نسل انقلاب در این همایش بازگو می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با بیان اینکه جوانان انقلابی در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های زیادی را نشان دادند افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری تمامی مردم ایران بسیجی هستند.

محمدی با اشاره به اینکه بسیج مختص گروه و عده‌ خاصی از مردم نیست و متشکل از تمامی مردم ایران است خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در تمامی فراز و نشیب‌های تاریج انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و تاثیرگذار داشتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داده که همواره در پاسداری از آرمان‌ها و مقدسات هرگز از حق خود عقب نمی‌نشیند تصریح کرد: ملت ایران همواره به‌صورت سرسخت و استوار در پاسداری از آرمان‌های خود ایستاده است.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها