استاندار گیلان

بسیجیان گیلانی در مناطق زلزله‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند

استاندار گیلان گفت: بسیجیان گیلانی ثابت کردند که بسیج متعلق به مردم است و کماکان نیز در مناطق زلزله‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند.

بسیجیان گیلانی در مناطق زلزله‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، مصطفی سالاری صبح امروز در همایش تجمع بزرگ بسیجیان در سپاه ناحیه رشت با اشاره به همزمانی هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: بسیج در طول انقلاب در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج در استان همواره نماد وحدت و یکپارچگی بوده است عنوان داشت: در طول دوران دفاع‌ مقدس شاهد بودیم که بسیجیان گیلان با اتحاد و وحدت برای اعزام و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیشگام بودند.

سالاری با بیان اینکه حضور افراد با هر قومیت، مذهب و قشری در بسیج از نشانه‌های وحدت آفرینی آن است خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره فارغ از هر تفاوت نژادی آماده دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه بسیجیان گیلان هیچگاه به‌دنبال منافع مادی نبوده و همواره بر پایه باورهای معنویشان فعالیت می‌کنند ابراز داشت: بسیج در گیلان همواره دارای وجهه مردمی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه خلوص در اعمال همواره سرلوحه کار بسیجیان گیلانی بوده است گفت: رزمندگان و بسیجیان گیلانی در دوران دفاع مقدس با خلوص نیت باارزش ترین دارایی خود یعنی جانشان را فدای حفظ اسلام و نظام کردند.

استاندار گیلان با اشاره به دلایل ماندگاری و قوام بسیج تاکید کرد: تاثیر خون شهدا، اشک‌های مادران شهید، صبوری پدران شهدا، فداکاری جانبازان و صبوری آزادگان سبب ماندگاری و استحکام بسیج شده است.

وی با اشاره به کمک‌های انجام شده توسط بسیجیان گیلانی در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: بسیجیان گیلانی ثابت کردند که بسیج متعلق به مردم است و کماکان نیز در مناطق زلزله‌زده مشغول خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها