حجت‌الاسلام سیدرضا میرتاج‌الدینی:

زمان وعده و شعار به پایان رسیده /دولت باید وعده‌های خود را عملیاتی کند

معاون پارلمانی رئیس دولت دهم گفت: اشتغال یکی از مشکلات اساسی جوانان است و این موضوع زمانی شکل می‌گیرد که از رکود اقتصادی بیرون بیاییم.

زمان وعده و شعار به پایان رسیده /دولت باید وعده‌های خود را عملیاتی کند

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سیدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس دولت دهم عصر امروز در حاشیه مراسم ختم حجت‌الاسلام شجونی در امامزاده صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت باید اقدامات معلوم و محسوسی در حوزه اقتصاد برای مردم صورت دهد.

وی افزود: ما منتظر هستیم که گزارش‌های این چنینی از دولت بشنویم چراکه امروز همه چیز برای خدمت و فعالیت دولت فراهم است و هیچ‌گونه مانعی برای دولت وجود ندارد چراکه مجلس هم با دولت هماهنگ است و کابینه دولت کامل است.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: اکنون سال اول دولت دوم آقای روحانی است بنابراین زمان وعده و شعار هم به پایان رسیده و دولت باید وعده‌های خود را عملیاتی کند.

وی افزایش اشتغال را یکی از وعده‌های حسن روحانی عنوان و تاکید کرد: اشتغال یکی از مشکلات اساسی جوانان است و این موضوع زمانی شکل می‌گیرد که از رکود اقتصادی بیرون بیاییم.

معاون پارلمانی رییس دولت دهم با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در منطقه نیز گفت: امروز کشورهای همسایه به دنبال ایجاد روابط اقتصادی بیشتر با ایران هستند و البته دولت نیز باید موانع داخلی را در این حوزه بردارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها