ویژگی‌های برتر سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های حوزه فناوری است و گوشی‌های این شرکت از اقبال بالایی نزد مخاطبان برخوردارند. یکی از جدیدترین سری گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی نوت ۲۰ است. 

ویژگی‌های برتر سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

اگر قرار باشد ویژگی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ را طبقه بندی کنیم به این موارد می‌رسیم:

Single Take یک ویژگی دوربین است که به طور مداوم حداکثر ۱۴ نوع عکس را در مدت زمان ۱۵ ثانیه ثبت می‌کند. پس از گرفتن عکس، به شما بهترین عکس‌ها و کلیپ‌های ویدیویی ارائه می‌شود.

سامسونگ

برای گرفتن عکس‌های پرتره می‌توانید از Single Take نیز استفاده کنید. حالت جدید "انتخاب رنگ پرتره" به Single Take اضافه شده است تا بتوانید عکس‌ها و رنگ‌های پرتره مختلفی را انتخاب کنید.

رمز‌های عبور Wi-Fi به راحتی بین دستگاه‌های گلکسی قابل تفکیک هستند. در هنگام اتصال به شبکه جدید، می‌توانید رمز عبور را در نوت ۲۰ درخواست کنید و دوست شما می‌تواند آن را از طریق دستگاه‌های نزدیک به شما منتقل کند. قبل از اتصال، به جستجوی Wi-Fi عمومی نیز با اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ورود به سیستم و سرعت بالاتر دست می‌یابید.

یک ویژگی اشتراک گذاری موسیقی وجود دارد که تلفن گلکسی را به یک دوست متصل می‌کند و صوت را به هدفون‌های بیسیم گلکسی شخص متصل می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید از دو جفت هدفون موسیقی پخش کنید.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها