واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد

نماینده سابق مجلس گفت: آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شد.

واکنش تند حدادعادل به اظهارات فتاح/می خواهید خود را فرشته نجات نشان دهد

غلامعلی حداد عادل درباره اظهارات اخیر پرویز فتاح در زمینه ملک هشت هزار متری و خانه مدرسه فرهنگ توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش انتخاب، متن کامل این توضیحات به شرح زیر است؛

بسم اله الرحمن الرحیم

لازم می‌دانم برای رفع شبهاتی که بعد از برنامه تلویزیونی آقای پرویز فتاح درباره مدرسه فرهنگ ایجاد شده توضیحاتی عرض کنم و خطاب به ایشان بگویم که آقای فتاح؛ شما با بردن نام حداد عادل و ذکر اینکه قطعه زمینی از بنیاد به قیمت بیش از 400 میلیارد تومان در اختیار مدرسه فرهنگ بوده که به تازگی آن را برگردانده‌اند و دیگر اینکه خانه‌ای با قیمت 200 میلیارد در اختیار دارند که باید برگردانند دو شبهه ایجاد کرده‌اید.

1-اینکه در سال‌های گذشته هرج و مرج کاملی بر بنیاد حاکم بوده و حالا فتاح فرشته نجات شده است.
2-حدادعادل برای مدرسه شخصی خود و املاک متعلق به مستضعفان دست‌اندازی کرده است.

آقای فتاح بنده از شما می‌پرسم آیا نمی‌دانستید که مدرسه فرهنگ بعد از اطلاع مقام معظم رهبری از وضع نابهنجار رشته علوم انسانی در آموزش و پرورش با توصیه مؤکد ایشان برای احیای این رشته ایجاد شده و ایشان با تصدیق ضرورت امر به مسئولان امر وقت بنیاد دستور داده‌اند برای تأسیس و اداره این مدرسه کمک کنند و کمک بنیاد در سال 1372 این بود که خانه‌ای در اختیار مدرسه قرار دادند که همان خانه‌ای است که شما در برنامه تلویزیونی به آن اشاره کرده‌اید.

آقای فتاح شما از وضع مدارس این رشته قبل از تأسیس مدرسه فرهنگ و تحول مثبتی که بعد از تأسیس آن در سراسر کشور ایجاد شده، باخبرید آیا فرزند شما با آگاهی شما از هدف و برنامه مدرسه فرهنگ در همین مدرسه و در همین ساختمان تحصیل نکرده است؟

آقای فتاح از آنجا که خانه‌ای که مدرسه شد برای مدرسه مناسب نبود، مقام معظم رهبری در سال 1374 با همه احتیاطی که در باب استفاده از بیت‌المال دارند با توجه به اساسنامه مؤسسه فرهنگ که در آن قید شده بود اموال مدرسه متعلق به شخص نیست بلکه به بیت‌المال تعلق دارند موافقت کردند زمینی از بنیاد در اختیار مؤسسه قرار گیرد تا پس از ساخت مدرسه در آن، خانه قبلی به بنیاد برگردد.

به جهت مشکلات اداری و مالی کار ساخت مدرسه به تعویق افتاد و در سال‌های اخیر معلوم شد به علت قرار گرفتن زمین روی گسل زلزله امکان ساخت مدرسه در آن وجود ندارد.

مؤسسه فرهنگ در سال 98 اعلام کرد که این زمین را به بنیاد برمی‌گرداند.

آقای فتاح، شما می‌دانید و مدیران قبل از شما هم می‌دانستند که مدرسه فرهنگ یک مؤسسه اقتصادی نیست و مؤسسان از آن سود و بهره‌ای نمی‌برند بلکه در حد توان خود برای اداره آن کمک مالی می‌کنند.

حتی برای فرزندان و نوه‌های خود من که در این مدرسه درس خوانده‌اند شهریه پرداخت شده است. یکی از فرزندان من که دکترای نانوتکنولوژی دارد در ازای کار تمام وقت، تنها ماهی 2 میلیون و 400 هزار تومان دریافت می‌کند و فرزند دیگر من که در دو رشته فوق لیسانس دارد در ازای بیش از سه روز کار در هفته ماهی یک میلیون و 700 هزار تومان حقوق دارد.

آقای فتاح، شما به جز اینکه به مردم بگویید که چرا و از سوی چه مرجعی و با توجه به چه واقعیت‌هایی آن خانه و زمین در اختیار مدرسه فرهنگ قرار گرفته با یک بیان تبلیغاتی تحریک‌آمیز در تلویزیونی برای خوش‌نام کردن خودتان ما را بدنام و متهم به تصرف در بیت‌المال می‌کنید.

آقای فتاح، ما هم مثل شما به مدرسه‌سازی در مناطق محروم معتقدیم و در حال حاضر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و کرمان 14 مدرسه با دست خالی ساخته‌ایم و آنها را با کمک خیرین اداره می‌کنیم اما علاوه بر آن معتقدیم که تربیت نیروی انسانی متعهد که علاقه به خدمت به مستضعفان داشته باشند نیز مهم است و آن همان کاری است که در مدرسه فرهنگ می‌کنیم.

آقای فتاح، ای کاش در یک سالی که رئیس بنیاد شده‌آید چند دقیقه صرف وقت می‌کردید و در یک دیدار حضوری نظر خود را با حدادعادل در میان می‌گذاشتید و قبل از اینکه در تلویزیون به او تهمت بزنید، توضیحات او را می‌شنیدید.

آقای فتاح، ما با اطمینان کامل از اینکه هیچ چشم‌داشت مادی و مالی به بیت‌المال نداشته‌ایم و آنچه اتفاق افتاده با دلایل موجه و با اجازه مقامات ذی‌صلاح بوده به‌رغم شبهه‌افکنی‌های شما با توکل به خداوند راه خود را برای تربیت نیروی انسانی دانشمند و مؤمن و متعهد ادامه خواهیم داد و معتقدیم برای ساختن عالمی نو باید آدمی نو ساخت و این کاری است که تنها از طریق تعلیم و تربیت می‌شود.

خدا را شکر می‌کنیم که تلاش ما در سه دهه گذشته بی‌نتیجه نبوده و امیدواریم در آینده نیز چنین باشد.

والسلام.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 61
  • دلسوخته
    0

    جناب حداد عادل! بس است دیگر .ژاپن اسلامی را با ترویج علوم انسانی و اسلامی و رشد فرهنگی ساختی! خجالت بکش مرد، البته اگر بویی از مردی و انسانیت برده ای.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آقای. حداد عادل. من. شمارا. در. خیابان. ایران. همایفیشر آباد. در. دایرکردن. کلاسهای. آموزش. ضمن. خدمت. می. شناسم. آه. دربساط. نداشتید. دروغ. بس. است. حنایتان. رنگ. ندارد

    • رزمنده هشت سال دفاع مقدس
      0

      سلام صبح تون بخیر جناب آقای حداد عادل مثل اینکه اتش تان خیلی تنداست مگر بیت رهبری وزیر اموزشوپرورش خصوصی هم دارد زیرمجموعه ای کابینه بیت رهبری انجام وظیفه کند تربیت نیروی انسانی آنهم علوم انسانی محدود دریک جای معلوم تهران به چه دردی در مملکت هشتاد میلیونی میخورد مگر مملکت وزارت آموزش وپرورش ندارد آیا این توضیحات شما تداخل درکار آموزش وپرورش نیست یا سیاه نمایی دربرابر اقدام ملک قصب تان است بهتر است در مسایل منفعتی خودتان از نام رهبری استفاده نکنید و درضمن اگر معتقد به آموزش نیروهای نیروهای تازه نفس هستید چرا در درسطح کلان این ایده را پیاده نمی کنید و درضمن وزیر آموزش وپرورش میشدید آموزش نیروهای تازه نفس چرا درولنجک وشمال شهر تهران درکشور مدارس کپری هنوز هست مگر دانش آموزان آنجاها بد تربیت می شوند جناب حداد عادل آقای فتاح درخواست اموال بیت المال را از غاصبین تقاضای طلب نموده که اجاره هم نمیدهیدآیا قرار بود اموال مردم رو مصادره کنید خودتان تملک کنید که این کار تان با انقلاب اسلامی منافات دارد این کار شما دامن زدن به بی قانونی ها درکشور است شما که اولها درمجلس بودین قانون مصوب کردین باید قانون را نصب الحین خودتان بدانید جناب آقای فتاح تقاضای رداموال را از متصرفین نموده که برای نفع شخصی استفاده میکنند خلاف مقررات انجام نداده اند راستی آن آقایی که رئیس کل بانک ملی بود جناب آقای خاوری مبالغ هنگفت از مملکت دزدید روانه کانادا شد آقای خاوری پس چرا او بد تربیت شده آنکه در تهران تحصیلات داشته دوربر شماها بوده

  • علی
    0

    جناب حداد خجالت بکش. اینهمه سال از بیت المال استفاده اختصاصی کردید ؛ بس نیست! طلبکار بیت المالید و منت سر نظام میگذاری؟! مدرسه شما ناجی مملکت شده؟ اجاره ندادید طلبکارید؟

    نظرات شما -
    • ابراهیم حامدی
      0

      تورو بخدا جناب بهش نگید سرش گیج میره.

  • میلاد
    0

    بله کاملا مشخصه از جهانبینی و ایدئولوژی های امثال شما به کجا رسیده ایم این ملت نیاز به آموزش فرهنگ از علوم شما ندارند جمع کنید بساط دروغ و‌ ریاتون را که خیلی وقته مردم پا برهنه صدای کوس رسوایی شما را شنیده و فهمیده اند.

  • رضا اصفهان
    0

    چرا از رهبری مایه می گذارید آنروزها که جنگ بود وما مستضعفین در میدان جنگ شما وامثال شما به اسم بنیاد مستضعفان وبرای مستضعفان خوردید وبردید فرزندان شما آنجا درس میخواندند وفرزندان ما در مدارس تیر چوبی که پر مار ومار مولک بود..حالا افتخار به چه میکنید حتما میگویید پولش را داده اید ..چقدر به اسم مستضعف بردند وخوردن...متنی برای خبر فوری ارسال کردم از بخور بخور ان روزها که مصلحت ندانستند یا به ضررشان بود که بگذارند در سایت از هتلها ودامپروریها و مین‌های کشاورزی به اسم مستضعف ولی به کام مدیران قبلی بنیاد ...حالا که آقای فتاح علم رسوایی برافراشته همه قرمز شده اید وپیام وپسغام میدهید

  • ناشناس
    0

    آره چقدر شما خدمت به مردم و دوست دارید

  • کاربر ناشناس
    0

    خجالت بکش ودروغهای شاخ دار نگو مال مردم خور ورانت خوار بی لیاقت

  • مهدی نوروزی مغانلو
    0

    چه جالب پسران آقای حداد عادل ماهی دو سه میلیون حقوق میگیرن ، خخخخخخخخخخخخخ

  • یه جوون ایرانی
    0

    فقط دروغ ماه پشت ابر نمیمونه از خشم خدا بترسید

  • ناشناس
    0

    حداد، واقعا خجالت آوره هنوز خیلی چیزها هست که باید پاسخگوباشید

  • ایران
    0

    فقط موندم مگه اینا ملکه پدریتون که به هم می بخشید، آقای حداد عادل فقط بچه شما آدمه که واسش مدرسه زدی؟ رهبری فرمودند وضع علوم انسانی بده بیا برو این ملک مال تو مدرسش کن؟!!!! پس اون بچه های توی مدارس با بخاری نفت پنج مقطع توی یه کلاس با سرباز معلم میگذرانند حق ندارند فقط بچه شما و امثال شما حق دارند؟ خدایا خودت به مردم ایران کمک کن گیر چه افرادی افتادیم

  • سایا
    0

    فکر کنم بین مسئولین این جا افتاده اگه من نخورم و نبرم فلانی میبره پس تا وقت هست به فکر بچه هام باشم چون در دین ماهم اومده هیچ چیزی مهم تر از خانواده نیست!!!!

    نظرات شما -
    • اریا
      0

      خود ایرانها کردن لعنت به خودشان

  • akbar
    0

    یادم یک مجری خوبی که فقط تو یک برنامه گفت بخور بخور بخور بخور از صحنه روزگار محوش کردن. ولی اونهای که دارن مخورن گردنشون کلفته

  • غلامعباس
    0

    بدا به حالت ملتی که تو و امثال تو فرهنگش را بنویسند

  • ناشناس
    0

    آقای حداد عادل عوام فریبی بس دیگه ؟ ما مردم بدبخت و ساده از دست مفسدین اقتصادی کم ضربه ندیدیم در بدترین شرایط اقتصادی و بیکاری زندگی می کنیم درباره حقوق ماهیانه فرزندان شما خنده مان گرفت اصلا فرزندان شما آقازاده نیستند ما هم باور کردیم وقتی پسر باجناق شما با رانت شما مدیر شبکه ۳ سیما میشه حتی آننقدر قدرت دارد عادل فردوسی پور مردمی به اندازه سن پسر باجناق شما خاک صدا و سیما خورده اخراج می کنند مردم نسبت به آن اعتراض داشتند ولی کو گوش شنوا وقتی پسر باجناق شما در رسانه ملی مدیر هست باور کنیم فرزند شما شغل ساده با آن حقوق خنده دار دارد من قبلا گفتم این افشاگریهای آقای فتاح برای او گران تمام خواهد شد هجمه جناحین علیه خواهد بود آقای حداد عادل بهتر به جای این عوام فریبی ها آن ملک بیت المال برگردانید

  • یه ایرانی
    0

    شاید فتاح فرشته نجات نباشه ولی شما و امثال شما سالهاست فرشته مرگ و عذاب این مردمید!!!!

  • قلندر
    0

    8000متر کدام مدرسه دیده اید با این گستردگی.عادل یا غاصب مسعله این است ملت را به فلاکت انداختن هر روز یه بامبول واسه سرگرمی ملت درمیارن خجالت بکشید ما رفتیم جنگیدیم شهید دادیم اسیر وجانباز داریم از روی اینها خجالت خجالتخجالت

  • امیر
    0

    کاش آقای حداد می فرمودند چطوری با دست خالی میشه 14 مدرسه ساخت؟! و آقای فتاح هم بیاید بگوید این حرف که بچه من در این مدرسه درس خوانده درست نیست واصلأ من معتقدم بچه های مسئولین با بچه های مردم فرقی ندارند؟!

  • ابراهیم حامدی
    0

    بنام فرهنگ و لی بکام تو و خانوادت.راستی از بر وبچه ها تو امریکا چه خبر ؟!همه خوبن

  • محمدرضا
    0

    حتی اگه رهبر هم توصیه کنه به توسعه‌ی رشته انسانی، قابل قبول نیست که زمین این مدرسه غصبی باشه. خود این موضوع با دانش علوم انسانی تعارض دارد.

  • کاربر ناشناس
    0

    پس چرا آنرا خانوادگی کردید ضمنا الان این مدارس نیز در وضعیت نامطلوبی هستند البته مردم خودشان قضاوت خوبی دارند

  • حسام
    0

    چه رویی دارن اینا همشون بیت المال رو گرفتن پس نمیدن توجیه هم میکنن

  • حسین
    0

    او فرشته نجات مردم نیس شما هم به رسالتی که داشتید عمل نکردید بیایید شفاف سازی کنید

  • سعیدی
    0

    جناب حداد عادل اگر این توجیهات را نکند پس چه باید بگوید ۱_ در عجبم که همه این شیفتگان خدمت به فرهنگ چرا این املاک را در مناطق لوکس نشین وگران شهر مانند ولنجک و سعادت اباد وپاسداران انتخاب ومشغول خدمت به مستضعفین شده اند ؟ ۲_جناب حداد لطفا می شود بفرمایید ثمره این کار فرهنگی شما برای کشور بعد چهل سال چه می باشد؟ ما که جز ولنگاری فرهنگی وتربیت ناصحیح فرزندان واوضاع به هم ریخته فرهنگی چیزی نمی بینیم( به امار بزه های اجتماعی رجوع کنید) ۳_ به فرض که ملک ۸۰۰۰ متری ولنجک برای کار فرهنگی است بفرمایید برای سکونت شخصی چندین ساله در ملک سه طبقه بنیاد در محله دروس با اجاره نامتعارف چه توجیهی دارید ؟ ۴_ بدانید که امثال دکتر ولایتی و .... هم با توجیهی مشابه شما املاکی که مربوط به همه ملت بوده ودر گران ترین محلات شهر بوده را به ثمن بخس تصاحب نموده اند ۵_اگر شما وامثال شما این زمین ها را درقسمت های پایین شهر می گرفتید شاید می شد به نیت کار فرهنگی شما شک نمی کرداما....

  • موسوی
    0

    دوباره وقت انتخابات رسید و. تخریب یکدیگر ،، هر چی گند کاری داشتین دزدی و اختلاس کردین رو. کنین،،،،، احمدی نژاد خوب روشی بهتون یاد داد وقتی رفسنجانی و رقباش رو تخریب کرد جلوی آحاد مردم،،،،،،، ای لعنت و نفرین خدا و جدم رسول الله تا امام زمان بر همه دزدان و اخلاس گران و اونایی که پولا شون توی بانک های کشورهای غربی خوابیده،،، تف بر همه شون،، ننگ باد مرگ. باد

  • نادر
    0

    وای دلم کباب شد برای بدبختی حداد عادل!!! و فرزندان بی‌چاره‌اش!!! یه شماره حساب بدن بهشون کمک کنیم!!!! جالبه سر همه بذل و بخشش‌ها به یک جا می‌رسه حالا همه‌شون هم طلبکارند!!!!!

  • رضا
    0

    اقا من تازه فهمم باز شد ايشان براي بيت المال مردم از ليت المال مردم قرض كرده مي بخشيد شما حق داريد .... !!!

  • محمد
    0

    آقای حداد مردم معنای رانت را میدانند وقتی پسر شما در مدرسه شما تدریس میکند میدانند یعنی چه حالا با هر حقوقی بهتر است برای کارهای اشتباه خود از رهبری مایه نگذارید دیگر دورو زمونه این حرفا گذشته بفرمایید چند عنوان شغلی دارید بفرمایید چطور میشود با دست خالی مدرسه ساخت بفرمایید چطور انجام وظیفه حکومت در عدالت سواد آموزی در مناطق محروم را تبدیل به صدقه ومنتی بر سر محرومین کردید چرا با گذشت چهل سال باید این همه محروم ومستضعف در کشور باشندشما چندین سال در مهمترین ارکان نظام بوده اید باید به خاطر قصورخود در این چهل سال از محرومین معذرت خواهی کنید واز خداوند استغفار نه این که ژست کمک به محروم بگیرید

  • سوسک
    0

    جمعش کن .فرزندمن دکترا داره .نوه من دوتا فوق لیسانس داره .

    نظرات شما -
    • حاج‌کاطم
      0

      بقول دکتر حسن عباسی سالی چند صد هزار نفر وارد رشته علوم انسانی میشن ولی هیچکدومشون نمیتونن از خودشون علم تولید کنند و یا دو دقبقه سخنرانی کنند ، مدرک گرایی افتخار نداره .

  • مهشید
    0

    آقاي دكتر حداد عزيز خداقوت. فرمايشتان متين بود. من به عتنوان يك دانش آموز هرچه دارم از مدرسه فرهنگ دختران دارم. دردت به جان همه پوپوليست‌هاي عالم استاد شريفم.

  • مختاری
    0

    با دیدن کلیپ حداد متوجه شدم دیدگاه ایشون به مستضعفین چگونه هست آقای حداد عادل اسلام امریکایی همین تفکرات شما هست

  • آریایی
    0

    کاری نداره جناب حداد ؛ یه دادگاه غیر انتفاعی تأسیس کن و ازش شکایت و محکومش کن !!!!!!!!!

  • ناشناس
    0

    برادر من من فقط حداد را از تلویزیون دیده ام آشنایی دیگری با او ندارم ولی برای هر.تهمتی اگر مطمئن نباشی اون دنیا خیلی سخته باید جواب بدی خود دانی

  • مسعود
    0

    پس چرا پولشوتومی گرفتی؟اگه دستوررهبری بودچرا پس دادی؟و....

  • علی
    0

    سلام آقای حداد عادل چرا از رهبری برای خودت وخانواده سپر درست میکنی بعد از یک هفته سکوت حالا بعنوان یک مدعی وارد عرصه شده ای حضرتعالی میدانی وماهم میدانیم که به نام دفاع از علوم اسلامی غصب کرده ای وباید در پیشگاه خدا وملت عذر خواهی کنی وخسارات وارده را جبران کنی که هر چند بعید هست

  • عباسی
    0

    خجالت بکشید . اینقدر به شعور مردم توهین نکنید . خدایا به عظمتت قسم خودت مارو از دست این قوم چپاول گر بیت المال نجات بده .

  • ابراهیم حامدی
    0

    این اوضاع و احوال نتیجه فرهنگ سازی تو و امثال توست.زمین و رانت به نام فرهنگ میگیری ولی بکام خانه و خانواده.اگه راست میگی به افراد عادی هم از این زمینا و امتیازا بدن . مفت خور نظام .کاش روزی فرا رسد تا ملت خرخره تو و امثال تو را پاره کنند .راستی از برو بچه ها تو امریکا چه خبر همه خوبن .اونجا هم کار فرهنگی میکنند

  • محمد
    0

    بهتر است اموال بنیاد را یا برگردانید یا اجاره مناسب بدهید راه دیگر مدرسه را در اختیار آموزش و پرورش بگذارید تا به صورت هیات امنایی اداره شود

  • محمد
    0

    آقای حداد هیچ موفقیتی در احیا علوم انسانی کسب نکره ای و حتی نقش بسیار مخربی داشته ای فارسی را با این کلمات من درآوردی به بیراهه کشانده ای و فقط موجب خنده مردم را فراهم کرده ای( دراز آویز تزئینی= کراوات؟!!!)

  • موسوی
    0

    جناب مدیر پیامای منم بذار

  • روستایی
    0

    جناب حدادشماکه اینقدر دقت دارید بفرمایید چرا برای مدرسه حضرتعالی ترک تشریفات حضوردرمزایده توسط استاندار وقت برگزارشدولی برای دیگران خیر، ثانیا آقای فتاح گفتند قیمت اجاره بسیار کم است ،آیاشماکه اینقدر انصاف دارید نباید اجاره کامل وقت منطقه را پرداخت نمایید.بنده هم مثل شمامدرسه استیجاری از منطقه ۶ با انجام تشریفات اداری یعنی در مزایده کامل شرکت کردم بدون دخل وتصرف،ولی شما متاسفانه خیر،درضمن بعدازدوسال به دلیل اشتباه ازطرف دوستان حقوقی که فکرمی کردند بنده به جهت رسمی بودن نمی توانم در مزایده شرکت کنم بانامه تخلیه از ملک مدرسه بیرون رفتم ولی شما باخیال راحت به صرف نفوذداشتن به فعالیت خودتان ادامه دادیدوامثال بنده به خاطر محروم بودن ازنفوذدربرخی سازمانها برشکست .

  • ناشناس
    0

    فکر کردی نبودی خیلی دنیا جای بهتری بود اگر مردی وآقای فتاح افترا زده خوب شکایت کنید جواب دادین باز هم تأ کید می کنم اگر م دی شکایت کن تا این بازی زر گری مشخص شود مرد باش مرد

  • ئتتت
    0

    اقای حداد رهبری فرمودن شما زمین از بنیاد بگیرید نگفته مفت صاحب بشوید وقتی چنین درامدی این مدرسه به اصطلاح فرهنگی داشت چرا بقیه پول بیت المال رو نداید؟

  • پزشک سهمیه ای
    0

    حاجی حداد. منم میخام یه مدرسه بزنم برای رشته پزشکی که میدونی چقد کمبود داریم و با زدن این مدرسه کشور زیروزبر میشود. میشه یه 400 میلیارد از اون پولا بمن بدین.جهزیه دختر منم توی اتیش سوزی سوخت و دخترم ماهی دو میلیون میگیرد.خجالت خوب چیزیه.

  • یوسف
    0

    اقای حداد.خوب خودت به بیت رهبری چسبوندید وهر غلطی بخواهید میکنید.دروغگوها.تو بهتره همون کتاب شک وتردید دکارت بذاری زیر بغلت بری دانشگاه...حقه بازها.

  • ایرنپرست
    0

    بهتر نبود میگفتی، همه دزدیدند، منم یکی ایش. می خواستن به من رای ندن، بهتر هست با ای جمله شروع کنید. در شهر اگر دزد گیرند،،، باید هر آنچه هست گیرند.

  • ناشناس
    0

    چه مدیرانی تربیت کرده درسشون روخوب بلدن ردیف یکی یکی دارن میدزدن ومیبرن.خودتون میگین مامدیربرای کشورتربیت کردیم.میگم باحقوق۲میلیون و۸۰۰بلیط هواپیماروچقدارزون برای بچه های حدادعادل حساب میکنن ژاپن آمریکاچطوریه اونوقت؟بقیه ی مدارس همه بی تربیت تحویل جامعه میدن فقط مدرسه ی فرهنگ ایشون خوب ومدیرتربیت میکنه که نتیجش الان مدسران کشورعزیزایران.

  • مسعود
    0

    پس چراپولشوتومی گرفتی؟اگردستوررهبری بودواگرواقعاًدلت برای این مردم وعلوم انسانی می سوخت چرا تاگفتنداجاره به قیمت روزدودستی تحویل دادی؟گوشای خودت مخملیه

  • ناشناس
    0

    همه شاکین چه طرفداراصولگرا چه اصلاح طلب فرقی نداره دلبستگی ما باین تظام فقط وجود اقاس وبس وشماها ظاهر باخدایی دارین ودردرون بی خداین

  • مش جمعه
    0

    با سلام و دعای خیر، عالی جناب حداد عادل،آقای فتاح اهل دروغ و تملق نیست.شما اگر بفکر فرهنگ و علوم انسانی بودی مدرسه ای در خزانه بخارایی و یا میدان شوش تهران احداث می کردی نه اینکه در بهترین نقطه تهران .لطفا بگو معادل دروغ و تملق چیست؟

  • EsmaeilJahanbaziGoujani
    0

    یکی بخوره به خروار یکی نبینه به مثقال،یکی هم که تو این مملکت دو کلمه حرف حساب میزنه همتون رگ گردن براش کُلُفت میکنید اگه راست میگی برو دادگاه شکایت کن بگو فتاح به من تهمت زده راست میگی دعوتش کن به مناظره حضوری...

  • حسین
    0

    داداچ.بخورید.بیاشامید.اصراف نکنیید.

  • حسین
    0

    حددادجون فتاح فرشته نماست.فرشته توهستی.نوش توای نیش میازارمرا.بزرگوار.

  • خخخ
    0

    اگر راست میگویید درمناطق سنی نشین اینکار رابکنید ودرمناطق محروم که افرادی مانند دکتر چمران ،دکتر پرتو ماه دکتر دارابی که ازفقرا بودند ولی درناسا کارمیکردند نه شما که یک عده مفت خور پرورش میدهید فرزندانت رابفرست اردوی جهادی بمدت ده سال ببینم نتیجه مدرست چی بوده بقول خانمت مدرسه درحد بچت نبووده مدرسه زدی تو حالا میگی تحول علوم انسانی اونم با بکارگیری بچت با رشته غیر مرتبط با تخلف عدم پرداخت حداقل کار ومزایای اون باید سه تومن بگیرن درخواست دارم اداره کار ورود کنه وحق فرزندشو ازش ازلحاظ دستمزد بگیره ملت رو خر فرض کردی از رهبری مایه نزار

  • اهورا
    0

    آقای فتاح سر بیت المال با هیچکی شوخی نداره من درامداد تحت امرش بودم براش فرقی نمیکنه کی باشه شما باشی یا هر کس دیگه علت رسا نه ای کردنش هم این بوده که زورش نرسیده وگرنه کارهای حقوقیش رو کرده وقتی میگه اجازه ورود به ملک بنیاد نمیدن یعنی کاری نتونسته یکنه نگین برای ریاست جمهوریه بخاطر آبروی رهبری ساختمان شمال شهر امداد روفروخت آورد آزادی تا محرومین دسترسی آسان داشته باشن وپولش رو داد کمیته امداد صرف وام اشتغال ومسکن وازدواج کرد درود بر فتاح برای نیروهای قراردادی بعلت اینکه نهادهای ناظر گفتن نیروت زیاده بجای اخراج تبدلیشون کرد به شرکتی یک نفر رو اخراج نکرد گفت من این همه جوان مستعد رو اخراج کنم درمقابل خدا مسئولم حالا شما برای ملت چیکار کردی حداقل 7000نفر رو از اخراج حتمی نجات داد

  • زاگرس انارانی
    0

    اقای حداد عادل دزد باشی و پررویی هم بکنی دیگه نوبره این مدرسه فرهنگ در مناطق شمال تهران ومرفه نشین که با املاک مستصعفان که مشخص است چه قشری هستند ساخته شده چه توجیهی دارد،وانگهی تو انرا کردی نون دونی برا خانواده ات توی این وانفسای بیکاری با پول مردم بیچاره وبدبخت ایران شغل برای بچه هات درست کردی اونوقت از نام وعنوان رهبری هم پر وپیمون سو استفاده میکنی اگر موسسه فرهنگ زدی یا هر عنوان دیگه چرا در مناطق مرفه اگر راست میگی این مراکز رادر شین اباد در کپر نشینهای سیستان وبلوچستان ودر جای جای محروم این مملکت میزدی چرا دروغ وکلاشی میکنی تو دست کمی از خاوری فامیل عزیزت نداری تو با پررویی پرونده برج خلیج فارس را ماست مالی کردی حالا هم چنگ گذاشتی روی اموال بنیاد خجالت بکش شرم کن

  • زاگرس انارانی
    0

    اقای فتاح عزیز قدم در میدان مین نامنظمی گذاشتی که هر ان امکان دارد منفجر شود و خدای ناکرده......کاری که در ارتفاعات صعب العبور کردستان، در عملیات کرکوک و....نشد اینجا بشود!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها