برای سومین بار پس از تشکیل دولت دوازدهم:

نشست سران سه قوه امروز برگزار می‌شود

نشست سران سه قوه عصر امروز به میزبانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

نشست سران سه قوه امروز برگزار می‌شود

به گزارش خبر فوری به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در این نشست که سومین نشست سران سه قوه در دولت دوزادهم است روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه درباره مهمترین مسائل روز کشور و تحولات منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر خواهند کرد . در آخرین نشست سران سه قوه که بیستم آبان و به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی غیرمجاز مورد بررسی قرار گرفت.
سران سه قوه در اولین نشست خود در دولت دوازدهم که هشت آبان و به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد تصمیم گرفتند این نشستها در فاصله زمانی کوتاهتری برگزار شود.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سشسشد
    0

    تسلیت، حقیرترین واژه ای است برای بیان داغی که بر دل نشسته از فاجعه ای که هموطنان شریف کشور را دچار کرده است همه خانه ها با سیل، زلزله و طوفان ویران نمی شوند! خانه هایی هستند که با مسدود شدن و تصرف حسابهای سپرده گذاران به یکباره غارت و کل زندگی انسانها خراب می شود و کانون گرم خانواده ها منجر به فروپاشی می شود. ای کاش برای خراب شدن چنین خانه هایی هم مسئولان کشور پیام تسلیت و همدردی به مالباختگانی که دو سال است از زندگی ساقط شدند، می دادند! خصوصیت زمین لرزه آنست که حداقل یه لرزه کوچک را مسئولان ناخودآگاه احساس می کنند. ولی مسدود شدن دوسال حساب سپرده گذارانی را که تمام سرمایه، دارایی و کل زندگیشان را برای گرفتن چندر غاز سود جهت حیات و بقاء در ام القرای جهان اسلام به موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج یا تعاونی های دیگر سپردند هیچ احساس نمی کنند! کدام مسئول کشور می تواند ذره ای تصور کند که شمار زیادی از سپرده گذاران در شرایط رکود شدید اقتصادی و بیکاری و احتیاج به پول، با فروش مأمن و خانه و یا کل زندگیشان تمام دارایی شان را جهت یک درآمد بخور و نمیر در موسسات مالی و اعتباری گذاشتند تا جلوی زن و بچه هایشان شرمنده نباشند!؟ ای کاش مسئولانی هم پیدا می شدند تا حداقل با سپرده گذاران مالباخته ای که دو سال است تمام دارایی شان را از دست دادند و هزاران پس لرزه را تاکنون تحمل کرده اند ابراز همدردی می کردند

  • سشسشد
    0

    آقا شما را به هر چه وهر که میپرستید اینقدر با اعصاب نداشته مردم بازی نکنید زودتر تکلیف سپرده گذاران ثامن الئیمه را مشخص کنید کافر که گیر نیاورده اید که بخواهید داخل پرس قرارش دهید تا مسلمان شود اکثر کسانی که داخل این موسسه سپرده گذاری کردند به خاطر اسم مقدسش ووابستگی به جایی که حتی یک درصد هم فکر کلاه برداری نمیکردند.نزدیک 6ماهه که نه زندگی داریم ونه اعصاب آقایان هم که انگاری ما متجاوزان صهیون هستیم که میبایست متوسل به ارباب ویا کدخدا بشویم تاکنون ودر هیچ حکومتی چنین مال مردم خوری در هیچ جایی از دنیا دیده نشده ایشالله بمیری بااین اعتدالت که بوی تعفنش همه جاراگرفته

  • سشسشد
    0

    حکایت موسسات مالی ومردم ودولت:این است که سرپرست خانواده به جهت رفاه وآسایش اعضای خانواده لوازم وامکاناتی را تهیه میکند واعضاء خانواده هم درخورنیازخود از آن امکاناتی که توسط بزرگ خانواده تهیه شده وباتوجه به ایمانی که به بزرگ خانواده دارند ازآن امکانات استفاده میکنند حال چنانچه درحین استفاده مشکلی برای اعضاءخانواده بوجود بیاید شرعآ وقانونن رفع مشکل وظیفه بزرگ خانواده میباشد نه اینکه بیاید وحاشیه سازی وفرافکنی کند که فلانی چرا شمارفتی ومثلآ فلان غذا را تناول کردی که این مشکل برایت پیش بیاید مادر حکومت اسلامی به حاکمان خود ایمان داریم و هرچیزی که درجامعه موجود میباشد را با اطمینان استفاده میکنیم واگر غیر ازاین باشد حاکمان ما در جایگاه غصبی نشسته اند وبه مردم بگویند که ما فقط رای شما را میخواهیم به مشکلات شما کاری نداریم هریک خود برای رفع مشکلاتتان عمل کنید آنوقت به این جامعه چه باید گفت؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها