استراتژی آمریکا و غرب سقوط انقلاب اسلامی است

استراتژی آمریکا و غرب این است که انقلاب اسلامی را به هر شیوه‌ای به‌سمت سقوط بکشانند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: استراتژی آمریکا و غرب این است که انقلاب اسلامی را به هر شیوه‌ای به‌سمت سقوط بکشانند.

استراتژی آمریکا و غرب این است که انقلاب اسلامی را به هر شیوه‌ای به‌سمت سقوط بکشانند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم، الیاس حضرتی در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در رشت اظهار داشت: خون شهید یک تذکر و بیدارباش برای همه مسئولان نظام است که اگر نتوانند اعتماد و سرمایه‌های مردمی را نگهداری کنند در حقیقت به خون شهدا خیانت کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شهادت اوج اعتلای انسانیت است گفت: مفهوم شهادت یک هدیه گران بها، ارزشمند و الهی است که خداوند متعال به انسان‌ها، بشریت و به همه ملت و امت ایران اسلامی بخشیده است.

حضرتی به حال و هوای شهید بابک نوری هریس مدتی قبل از شهادت اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار مدت‌ها آماده شهادت بود به‌طوری که در مراسم اعتکاف امسال و خلوت سه روزه خود با خداوند متعال، عرفان را درک و با خدای خویش به راز و نیاز پرداخت.

وی شهادت را مبتنی بر عشق الهی دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ عظیم شهادت، انقلاب مقدسی که از روز اول حرکت و خیزش خود، توسط محرومان، مستضعفان و مظلومان آغاز شد و با رهبری امام دل‌ها به پیروزی رسید، را تضمین کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اهداف آمریکا و غرب علیه ایران عنوان کرد: استراتژی آمریکا و غرب این بود که انقلاب اسلامی را به هر شیوه‌ای به‌سمت سقوط بکشانند اما فرزندان ایران با دلاورمردی‌ها و با دست‌های خالی با تمام این توطئه‌ها جنگیدند.

حضرتی با اشاره به توطئه‌هایی که توسط دشمنان بر سر راه انقلاب قرار می‌گیرد ابراز داشت: این نقشه‌های شوم ابتدا به شکل گروه‌های تروریستی خود را نشان داد و سپس با حضور داعش در منطقه که داعیه حکومت اسلامی داشت، ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به قصد داعش برای به فتنه کشاندن تمام جهان اسلام بیان داشت: آن‌ها طبق برآوردهای خود قصد اشغال سوریه در سه روز و سپس تهاجم علیه مرزهای ایران را در سر می‌پروراندند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: حضور پررنگ و شجاعانه جوانان غیور و فرزندان ایران اسلامی تحت رهبری راهبردی و بی‌نظیر مقام معظم رهبری تمامی این فکرهای خام و شوم دشمنان را در نطفه خفه کرد.

حضرتی به نشست اخیر سه کشور ایران، روسیه و ترکیه اشاره کرد و ابراز داشت: ایران توانست تمام معادلات منطقه‌ای و جهانی را برهم بزند و این نشست سه جانبه بدون حضور کشورهایی مانند عربستان، قطر، مصر، اردن و آمریکا گواه خوبی برای این مدعا است.

امام‌جمعه آستانه اشرفیه هم در این مراسم اظهار داشت: با مطالعه وصیت‌نامه شهید بابک نوری هریس به عمق تفکرات والای وی پی می‌بریم که چگونه با پشت پا زدن به همه مواهب دنیایی و عواطف زمینی برای دفاع از عقیده و آرمان جان خود را فدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ساجدی گفت: باید بر خود ببالیم که در ایران اسلامی افرادی نظیر شهید نوری هستند که با وجود تهاجم و تبلیغات سوء برای به ابتذال کشیدن جوانان با حضور آگاهانه خود در عرصه جهاد، برای کشور و اسلام افتخار آفرین هستند.

وی به حرکت عظیم شهداء اشاره کرد و گفت: شهداء نیز همانند سایر افراد جامعه دارای علقه‌های خانوادگی بودند اما وقتی هدف خود را متعالی یافتند مجاهدانه در راه هدف گام برداشته و با خون خود آن را امضاء کردند.

امام جمعه آستانه اشرفیه ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سخنان چند روز قبلشان رویش این نسل جدید انقلابی را بر پایه ارزش‌های ایمانی، اخلاقی و انقلابی نسل دیروز خواندند و البته همه این‌ها در کنار وجود رهبری با درایت ایشان، سبب عزت ایران اسلامی شده است.

وی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: از مهمترین ارزش‌های اصیل اسلامی که در ایران و انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرد، ظلم‌ستیزی و عدالت گستری و یاری مظلومان و دشمنی با ظالمان بود.

ساجدی با اشاره به حضور جوانان در صحنه‌های حساس افزود: هدف اصلی همه دشمنان نابودی ایران اسلامی است و اگر این فرزندان پاک در میدان مبارزه با جریان‌های تکفیری حضور نداشتند امروز ما مجبور بودیم در مرزهای خود با آنها مقابله کنیم.

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها