فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی‌هاست

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه رمز پیروزی‌ها ایستادگی و مقاومت بود، گفت: این پیروزی نشان داد اتحاد و اتفاق در جبهه مقاومت اسلامی در نقاط مختلف دنیا به وجود آمده است.

ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی‌هاست

سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در گردهمای عظیم بسیجیان مشهد که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امسال مفتخریم هفته بسیج را در شرایطی گرامی بداریم که جبهه مقاومت اسلامی پیروزی‌های گسترده و متنوعی را کسب کرده است.

وی افزود: جبهه انقلاب اسلامی به واسطه حضور گسترده بسیجیان در تمام عرصه‌ها امروز شاهد توفیقات بزرگ در نفوذ و اندیشه افکار انقلاب در بین جوامع اسلامی و ملت‌های مستضعف تحت ظلم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: پیروزی‌های انقلاب اسلامی موجب استقبال آحاد مردم در جوامع مختلف به ویژه جوامع اسلامی قرار گرفته است.

نظری ادامه داد: پس از این پیروزی حضور گسترده جوانان ملل اسلام در مبارزه با استکبار در درون کشورها یکی پس از دیگری اتفاق افتاده است.

وی افزود: این یک پیروزی خاص بین جوامع و مردم انقلابی مخصوصا در مقابل توطئه‌های گسترده دنیای ظلم و کفر و استکبار جهانی که در مقابل انقلاب اسلامی تشکیل شده است، بود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: این پیروزی نشان داد اتحاد و اتفاق در جبهه مقاومت اسلامی در نقاط مختلف دنیا به وجود آمده است.

نظری گفت: استکبار جهانی بنا داشت در مقابل جبهه مقاومت اسلامی عناصری را تربیت کند و آنها را در مقابل حرکت توفنده و گسترده جوانان انقلاب اسلامی قرار دهد اما بسیار زود پوزه آنها به خاک مالیده شد.

وی افزود: استکبار با فریب و نیرنگ و تزویر ممکن است توفیقات اولیه‌ای به دست بیاورد اما پیروزی نهایی با اسلام است و امروز شاهد هستیم که داعش به زباله دان تاریخ پیوست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت رمز همه این پیروزی‌هاست و امیدواریم در آینده در جبهه اقتصادی فرهنگی سیاسی امنیتی و نظامی توفیقات را تکرار کنیم.

59

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها