کرباسچی در گفت و گو‌ با خبرفوری:

خود آقايان هم مي دانند كه فيلتر تلگرام قابل انجام نيست/یک عده جوان را بیکار نکنیم

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: محدود یا فیلتر کردن تلگرام راهکار موثری در شرایط فعلی نیست.

خود آقايان هم مي دانند كه فيلتر تلگرام قابل انجام نيست/یک عده جوان را بیکار نکنیم

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه آیا محدود یا فیلتر کردن تلگرام راهکار موثری در مقطع فعلی است اظهارکرد: تا آنجایی که بنده از اظهارات و نظرات مسئولان مطلع هستم و‌ متوجه شدم در مقطع فعلی بنا و رویکردی برای فیلتر کردن تلگرام در کشورمان وجود ندارد.

وي تصريح كرد: اما درباب انتقاداتي كه برخي ار مسئولان نسبت به عملكرد برنامه تلگرام و فضاي مجازي دارند بايد بگويم كه در همه جاي دنيا مرسوم و متداول است كه با كساني كه در فضاي مجازي به نشر دروغ، تهمت، افترا و مسائل غيراخلاقي مي پردازند برخورد شود كه اين امر از نظر بنده نيز امري معقول و منطقي است.

دبيركل حزب كارگزاران سازندگي خاطرنشان كرد: اينكه ما بخواهيم به خاطر فعاليت مخرب يك عده در فضاي مجازي بحث محدوديت يا فيلترينگ را مطرح كنيم در شرايط امروز رويكرد درستي نيست چرا كه ما در گذشته موضوع محدوديت و عواقب آن را به خوبي تجربه كرديم.

كرباسچي با بيان اينكه خود آقايان و مسئولان نيز مي دانند كه فيلتر كردن تلگرام قابل انجام نيست تاكيد كرد: بهتر است به جاي محدود كردن با يك عده كه در فضاي مجازي و غيرمجازي به هركسي توهين و تهمت مي زنند برخورد كنيم.

وي تاكيد كرد: اگر ما فضاي مجازي و برنامه هايي چون تلگرام را محدود كنيم شاهد فعاليت مجدد علاقمندان به فضاي مجازي در فضاي ديگر خواهيم بود پس بهتر است يك عده جوان را كه به اين عرصه علاقه دارند و از طريق آن حتي زندگي خود را مي گذرانند بيكار نكنيم.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • nagar
    0

    nazaretun xeili aliye bexater ye edde nabayad kole jamee mahdud bashe

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها