آناهیتا درگاهی بازیگر سینما و تیاتر در گفت و گو با خبرفوری:

مردم بدانند زندگی هر شخصی حریم شخصی او است/ بسیاری از نخبگان به دلیل عدم توانایی در پرداخت‌های مالی به کشورهای دیگر بورس می‌شوند

آناهیتا درگاهی بازیگر فیلم سینمایی «زرد» گفت: این فیلم اولین ساخته‌ی مصطفی تقی‌زاده است و نکته حائز اهمیت این است که درد جامعه را بیان می‌کند.

مردم بدانند زندگی هر شخصی حریم شخصی او است/ بسیاری از نخبگان به دلیل عدم توانایی در پرداخت‌های مالی به کشورهای دیگر بورس می‌شوند

آناهیتا درگاهی بازیگر فیلم سینمایی «زرد» ابتدا درخصوص این فیلم به خبر فوری گفت: این فیلم اولین ساخته‌ی مصطفی تقی‌زاده است و نکته حائز اهمیت این است که درد جامعه را بیان می‌کند.
وی ادامه داد: ازطرفی به علت اینکه فیلنامه‌نویس و کارگردان هردو یک نفر بودند، بار دراماتیک فیلم بیشتر بوده است.
این بازیگر سینما و تئاتر به فضای حاکم بر فیلم پرداخت و اظهار داشت: درکشورمان بسیاری از افراد را داریم که نخبه هستند و به دلیل عدم توانایی در پرداخت‌های مالی به کشورهای دیگر بورس می‌شوند. در کنار تمامی این مسائل اگر یک مشکل جسمی برای این افراد به وجود آید؛ تصور کنید چه فضای دراماتیک به وجود می‌آید.
وی افزود: بارها از خیابان‌های شهر گذشته‌ایم و شاید یکی از نکات جالب توجه اعلامیه‌های روی دیوار باشد با این عنوان که " کلیه 25 میلیون تومان..."؛ که انسان متأثر می‌شود.
درگاهی به بیماری‌های موجود در جامعه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: بیماری‌های مختلف کبدی و کلیه در جامعه داریم که جزو مسائل مهم محسوب می‌شود و اگر به آن رسیدگی نشود، زندگی یک خانواده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
وی درخصوص حواشی‌‌های به وجود آمده در فضای مجازی اضافه کرد: پرداختن به این مسائل بسیار ناراحت‌کننده است چراکه دوست دارم در کشوری که زندگی می‌کنم مردم بدانند زندگی هر شخصی حریم شخصی او محسوب می‌شود. باید یاد بگیریم به حریم شخصی افراد احترام بگذاریم.
این هنرمند کشورمان در پایان عنوان کرد: کاش هرچه زودتر یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها