آمار قربانیان کرونا در کشور از ۱۹ هزار نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ بیمار در شبانه‌روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا و فوتی های ناشی از کرونا را اعلام کرد و گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ نفر رسید.

آمار قربانیان کرونا در کشور از ۱۹ هزار نفر گذشت/ فوت ۱۷۴ بیمار در شبانه‌روز گذشته

دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۴۶ نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۶ هزار و ۳۲۴ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۲۹۲ هزار و ۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۹۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون دو میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استانهای مازندران، تهران ، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان ، البرز، خراسان رضوی ، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خلیل
    0

    وزارت بهداشت به جای توصیه عمل کند اقدام کند و جلوی این مراسم ها را بگیرد وزارت بهداشت =توصیف گران بیماری و بیماران خوب اقدام جدی بکن مردم را رها کردند میگن تقصیر خودشونه پدر مادر هابی که شش ماهه خانه حبس اند اونها چه گناهی کردند این احمق ها رعایت نمیکنن بهداشتی هم فقط توصیه می‌کنه همینجوری مانده الان هزاران غیر تهرانی داره تو تهران با پلاکهای شهرستان تردد میکنند اینها تهران چه کار میکنن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها