به جوان فروشنده خیلی پول دادم که عکسهایم را منتشر نکند اما او خواسته هایی داشت که از بیانش شرم دارم

دختر جوان که عکس‌های بی حجابش را برای یک فروشنده خواروبار فروشی فرستاده بود، مجبور بود همه پس‌انداز خود و حقوق شوهرش را به او بدهد تا عکس‌ها را پخش نکند.

به جوان فروشنده خیلی پول دادم که عکسهایم را منتشر نکند اما او خواسته هایی داشت که از بیانش شرم دارم

دیگر نمی توانم این وضعیت را تحمل کنم. به خاطر یک لجبازی یا خلأ عاطفی دچار اشتباه بزرگی شدم که اکنون آبرو و حیثیتم در معرض خطر قرار گرفته است، به طوری که هر لحظه امکان دارد رسوایی بزرگی به بار آید و زندگی و آینده ام نابود شود.

این‌ها بخشی از اظهارات زن ۲۵ ساله ای است که با طرح نقشه حساب شده در دام جوانی هوس باز افتاده و برای رهایی از اخاذی های بی حد و حساب آن جوان شیاد، دست به دامان قانون شده است.

این زن جوان در حالی که مدعی بود دیگر نمی تواند دسترنج شوهرش را برای حفظ آبرویش خرج کند، به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: ۱۸ساله بودم که «فرشید» به خواستگاری ام آمد چرا که من و او از حدود سه ماه قبل با یکدیگر آشنا شده بودیم و به هم علاقه مند بودیم. مخالفت های پدر بازنشسته ام هیچ فایده ای نداشت. آن قدر تیپ و قیافه فرشید چشمانم را گرفته بود که فقط او را مرد آرزوهایم می دانستم و به چیز دیگری فکر نمی کردم.

من و فرشید هفت سال قبل پای سفره عقد نشستیم و زندگی مشترکمان آغاز شد. اوایل زندگی آن قدر در احساسات و هیجانات جوانی غرق بودم که هیچ مشکلی را در زندگی‌ام احساس نمی کردم، از سوی دیگر نیز کمک های مالی اطرافیان برای سر و سامان گرفتن زندگی مان ما را از مسائل مالی بی نیاز کرده بود اما طولی نکشید که واقعیت های زندگی نمایان شد. شوهرم شغل مناسبی نداشت و هر چند وقت سر کار دیگری می رفت. این موضوع آرام آرام موجب بروز مشکلات مالی شد به طوری که حتی از پس اجاره خانه بر نمی آمدیم، به همین دلیل مدام با هم جر و بحث می کردیم .

در این میان دخالت خانواده شوهرم موجب شعله ور شدن آتش اختلافاتمان می شد تا جایی که فرشید با هر اعتراضم، مرا کتک می زد. او حتی به فرزند کوچکم رحم نمی کرد. دیگر از این وضعیت خسته شده بودم و هیچ احساس محبت و دلبستگی به همسرم نداشتم تا این که روزی وقتی برای خرید به خواربار فروشی محله رفته بودم، با فروشنده جوانی آشنا شدم که در آن جا مشغول کار شده بود. به خاطر خلأ عاطفی یا شاید هم لجبازی با همسرم، با آن جوان ارتباط برقرار کردم.

«جمشید» با حرف های عاشقانه اش مرا جذب خودش کرده بود و من هم به تماس های گاه و بی گاه او پاسخ می دادم تا این که روزی به طور پنهانی تعدادی عکس های بدون حجاب از من گرفت و از روز بعد شروع به اخاذی کرد. من هم که دیگر از آبروریزی می ترسیدم، به ناچار پس اندازهایم را به او می دادم تا آن تصاویر را به شوهرم نشان ندهد. با خودم فکر می کردم اگر فرشید آن تصاویر زننده را ببیند، نه تنها رسوایی بزرگی به بار می آید و آبروی خودم و خانواده ام می رود بلکه زندگی ام نیز فرو می پاشد و همسرم دیگر حاضر نمی شود با چنین زن بی بند و باری زندگی کند. این در حالی بود که جمشید از این شرایط سوءاستفاده می کرد و هر روز خواسته هایش فراتر می رفت.

از سوی دیگر، مجبور بودم با این مشکلات مالی، دسترنج اندک شوهرم را نیز به آن جوان شیاد بدهم. با وجود این، او به همین خواسته های مالی قناعت نکرد و آرام آرام خواسته هایی را مطرح می کرد که حتی از بیان آن شرم دارم. دیگر تحمل این وضعیت برایم امکان نداشت، به همین دلیل پلیس را امین خودم یافتم و با راهنمایی یکی از دوستانم به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی آمدم تا بتوانم بعد از توبه به درگاه خداوند، چاره ای برای رهایی از این مخمصه وحشتناک پیدا کنم تا زندگی من و فرزندم تباه نشود.

منبع: خراسان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهران
    0

    بله مشکلات اقتصادی تبعات بعدی داره اومدن که درستش کنن بدتر گند زدن به همه چی.

  • لیلاجهانگرد
    0

    من نمیدونم چرا 99درصد جنایات درمشهد انجام میشه؟؟ کجایند دلسوزان ومشاوران این شهرمقدس.؟ این همه روحانی چکارمیکنن؟ چرا ارشادنمیکنن؟ فقط دنبال مراسم محرم هستن یاحسین ع ملت ایران را دریاب آمیییین....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها