رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

مدرس خیابانی گزینه مطلوبی برای وزارت صمت است / اداره وزارتخانه با سرپرست آسیب زاست

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی مدرس خیابانی راگزینه مطلوبی برای وزارت صمت دانست و گفت: اداره وزارتخانه با سرپرست آسیب زاست و باید یک وزیر در راس وزارتخانه قرار گیرد.

مدرس خیابانی گزینه مطلوبی برای وزارت صمت است / اداره وزارتخانه با سرپرست آسیب زاست

محمدصالح جوکار نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری با اشاره به معرفی مدرس خیابانی بعنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس از سوی رئیس جمهور گفت: من ایشان را گزینه و مدیر بسیار خوبی می دانم چرا که نشان داده فردی توانمند و پر انرژی است.

وی با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی صمت در گذشته گفت: ایشان در بخش بازرگانی کارکرد خوبی داشته و کارشناس است. در سالهای گذشته هم قائم مقام وزیر صمت بوده و در سه ماه گذشته هم مسئولیت وزارتخانه تحت عنوان سرپرست با وی بوده است. بنابراین تجربیات کاملی دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی در سالهای اخیر در وزارت صمت تجارب خوبی بدست آورده، افزود: با توجه به گستردگی حیطه وظایف، ماموریت ها، کارکردها و مسئولیت های وزارت صمت، در شرایط فعلی این وزارتخانه مهم‌ترین وزارتخانه ایران است که استمرار اداره این وزارتخانه با سرپرست آسیب‌های زیادی دارد و باید هر چه سریعتر وزیر در راس آن قرار گیرد.

جوکار گفت: در شرایط فعلی مدرس خیابانی گزینه مطلوبی است و نظر اینجانب نسبت به ایشان مثبت است.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت به مجلس معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی فردا چهارشنبه در صحن مجلس برگزار می شود.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها