داستان زنی که ۳۰۰ بار توسط داعش فروخته شد

یک زن ایزدی که به تازگی موفق شده از دست تروریست‌های داعش فرار کند روایت هولناک خود را از مواجهه با ۳۰۰ تروریست گروه داعش بازگو کرد.

داستان زنی که ۳۰۰ بار توسط داعش فروخته شد

یک زن ایزدی که به تازگی موفق شده از دست تروریست‌های داعش فرار کند روایت هولناک خود را از مواجهه با ۳۰۰ تروریست گروه داعش بازگو کرد.

به گزارش رسانه‌های عربی، صدها و بلکه هزاران دختر و زن ایزدی که بعد از سقوط موصل و روستاهای اطراف آن به اسارت داعش درآمدند تا سال‌ها تراژدی بزرگی را از جنایاتی که این گروه تروریستی در تاریخ بشریت مرتکب شده روایت خواهند کرد.

«خفشه» یکی از این زنان است که روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۴ وقتی منطقه تلعفر به تصرف گروه داعش درآمد همانند بسیاری دیگر از زنان ایزدی از بخت بد به دست این گروه تروریستی افتاد.

خفشه را جنگجویان گروه داعش به همراه ۱۴ نفر از اعضای خانواده‌اش ربوده و با خود بردند.

این زن در مورد حوادث بعد از این آدم‌ربایی گفت: ما را از همان ابتدا به عنوان کنیزهای اسیر جنگی بین جنگجویان داعش تقسیم کردند.

او سپس به تفصیل از ضرب و شتم‌ و شکنجه‌هایی که از جانب اعضای گروه داعش متحمل شد سخن گفت و بازگو کرد، از زمانی که به اسارت درآمده تا هنگامی که توانسته فرار کند بیش از ۳۰۰ بار در شهرهای عراق و سوریه خریدوفروش شده است.

خفشه که آخرین بار در اختیار یکی از عناصر گروه داعش در منطقه باغوز سوریه بود موفق شد از این منطقه بگریزد و خود را به شهر دهوک برساند. او هم‌اکنون در وطن خویش زندگی می‌کند، هرچند این وطن چادری بیش نیست، اما از اینکه در وطن است ابراز خوشحالی می‌کند.

اینها همه در حالی است که او از زمان ربوده شدن تا به امروز اطلاعی از سرنوشت همسرش ندارد.

گفتنی است اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ زن و کودک ایزدی که هنگام یورش گروه داعش به مناطق ایزدی‌نشین عراق ربوده شده بودند مفقودند و سرنوشت نامعلومی دارند، در حالی که خانواده‌هایشان امیدوارند همچنان در آخرین نقطه حضور گروه داعش در سوریه یعنی شهر باغوز زنده باشند.

منبع: اعتماد آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • فهيمه
    0

    خيلي ناراحت كننده اس

    نظرات شما -
    • سجاد
      0

      بسیار دردناک زجرآور است

  • علی
    0

    سردبیر محترم خبر فوری شما که در برنامه نظر خواهی گفتید پیام ها را بررسی می کنید وبعد منتشر می کنید . نظری که فردی به نام ی. ط . گذاشته کاملا نظر غیر اخلاقی و انسانی است. حتما خوب می دانید گروهی از منافقین در آلبانی فقط مشغول نفرت پراکنی در این سایت ها هستند پس لطفا حواستون جمع باشد و به تعهدتان عمل کنید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      رن ایزدی بود شما از شوخی ی ط ناراحت شدی زن مسلمان نبود که تازه این نوع خبرها معمولا راست نیست.

    • نگین
      0

      چرا فکر می کنید فقط باید نظرات موافق درج شود امثال شما یک بر چسب البانی می زنید به طرف مخالف نظر تون چرا باید صدا ها در گلو خفه شود شما می توانید به گفته ها که نظر ی مخالف نظر شماست نظر بدید نه این که حذف کنید

  • مهدی
    0

    اونایی که میگید چرا ایران باید به سوریه و عراق برعلیه داعش کمک کند تحویل بگیرید این آخر عاقبت وجود منحوس داعش در کشورهای مختلف می‌باشد کسی نظری نداره

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      چرا من نظر دارم چرا هیچوقت ایران رو با کشورهای پیشرفته ای مثل اروپا مقایسه نمیکنید چرا همیشه باید با کشورهای خیلی ضعیف تر مقایسه بشیم ما مردم ایران هم دوست داریم زندگی کنیم از همه نظر سعادتمند چرا این حق ما نیست فشار اقتصادی کرونایی که هرگز کنترل نمیشه ظلم در حق خانمها و .... آخه تا کی

    • نگین
      0

      اتفاقا این جریانات مال وقتیست که ایران حضور داشته باید همه به مرزهایشان بر گردند و منطقه به صلخ و ارامش بر گردد روسیه جنایتکار به سوریه دست یافت فقط اموال بیت المال نابود و انسانها کشته شدند و ویرانی و تبهکاری از ذهنها نمی رود این جریان ایزدیها تقریبا مال دو سال پیش است که اتفاق افتاده فارغ از مذهب رنگ و نژاد انها هم انسان هستند و حق حیات دارند

    • کاربر ناشناس
      0

      خدالعنتشون کنه داعشی هارو

  • تیمور
    0

    واقعا خدا لعنت کنه داعش وهر کس ازاین لجنها دفاع میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها