اعتراض کسبه به بی کفایتی مدیریت در مجتمع نور + عکس

امروز 30 آبان 96 تجمع اعتراضی کسبه مجتمع تجاری نور مبنی بر اعتراض به مدیریت، روبروی این مجتمع در سه راه طالقانی برگزار گردید.

اعتراض کسبه به بی کفایتی مدیریت در مجتمع نور + عکس

به گزارش خبر فوری ، امروز تمامی کسبه مجتمع نور با توجه به عدم مدیریت صحیح و اعتراض به شارژ بالای این مجتمع که از کسبه طلب می شد تجمع کردند. بعد از حادثه پلاسکو بنیاد مستضعفان به عنوان طرف حساب کسبه پلاسکو مقرر کرد تمامی کسبه به مجتمع نور تهران واقع در سه راه طالقانی- ولیعصر منتقل شوند.

بیات یکی از کسبه مجتمع نور در گفتگو با خبرنگار خبر فوری در خصوص علت برگزاری تجمع اعتراضی امروز روبروی مجتمع نور تهران گفت: جمع شدن ما و اعتراض امروز به علت بی کفایتی و بی مدیریتی مدیران این مجموعه است.

یکی دیگر از کسبه مجتمع نور با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه تمام هزینه های خود را از کسبه به ناحق تامین می کند گفت: این آقایان هزینه شارژی 16 هزار تومانی از کسبه می گیرند که ما با کارشناسانی که آوردیم این شارژ را متری 6 هزار تومان تعیین کردند و این افراد 10 هزار تومان بیشتر از کسبه به ناحق می گیرند.

یکی دیگر از کسبه افزود: یک سری از شرکت ها وجود دارند که پیمان کارهای خودشان هستند که قراردادهای نجومی می بندند. یک نمونه می شود به مبلغ 86 میلیون تومان بابت حفاظت این مجموعه پرداخت می کنند. بابت تاسیسات هم 96 میلیون تومان هزینه می کنند و بابت قرائت کنترل برق هم که ربطی به کسبه و این مجموعه ندارد ماهیانه 7 میلیون تومان پرداخت می کنیم از این موارد زیاد است.

آقای بیات در پاسخ به این سوال که مدیریت این مجموعه چه شخص یا ارگانی است گفت: این مجموعه با مدیریت آقایان آ و ظ از اعضای ج ص هستند. آنها می گویند مالک شرکت دیگری هست که هنوز مشخص نیست چه کسی مالک این مجموعه است.

یکی دیگر از کسبه مجتمع نور در خصوص وضعیت این مجتمع گفت: هیچ کدام از وعده هایی که به ما گفتند عملی نشد چرا که قرار بود اینجا آبنما بسازند و کارهای دیگر انجام دهند اما انجام ندادند.

یکی دیگر از کسبه پلاسکو با انتقاد از وضعیت مدیریتی این مجتمع گفت: قبلا متری 20 هزار تومان از کسبه اجاره می گرفتند وقتی کسبه پلاسکو مستقر شدند الان 50 الی 60 هزار تومان هزینه پرداخت می کنند.

گفتنی است هدف از این تجمع اعتراضی کسبه مجتمع نور و کسبه سابق پلاسکو رساندن صدای اعتراض خود نسبت به هزینه های به ناحق گرفته شده و نحوه مدیریت این مجموعه بود.

این تجمع اعتراضی با شرکت تمام کسبه مجتمع نور و پلاسکو ساعت 12 امروز با امضای طوماری اعتراضی به پایان رسید.

221

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها