عضو شورای شهر تهران:

مسئولان باید از آرامش قبل طوفان تهران خارج شوند

عضو شورای شهر تهران گفت: هرچه سریع‌تر از آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و در تهران زلزله خواهد آمد.

مسئولان باید از آرامش قبل طوفان تهران خارج شوند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، ناهید خداکرمی در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: در راستای ماده 71 وظایف نمایندگان شورای شهر تذکر خود را به این سازمان اعلام می‌کنم. اگر امروز شاهدیم که مردم به سازمان‌های امدادی و مسئولان اعتماد نمی‌کنند و به صورت انفرادی و یا از طریق چهره‌های شاخص مهربانی و نوع‌دوستی قابل ستایش خود را به کرمانشاه گسیل داشتند و عکس و فیلم از چهره رنجیده آسیب‌دیدگان زلزله فضای مجازی را فرا گرفته است بخش مهم آن مربوط به عملکرد شعارآلود، یکجانبه‌گرایانه و پرلعن و نفرین صداوسیما است.

خداکرمی بیان کرد: لذا تذکر من به صداوسیما این است که شما از بیت‌المال استفاده می‌کنید پس دوربین و میکروفن خود را به سمت صداهایی که دوست دارند بچرخانید تا این بی‌اعتمادی آسیب بیشتری به حرکت جمعی کشور نزده است به فکر اصلاح باشید.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: گرچه متخصصین امور اجتماعی و جامعه‌شناسی این پدیده را باید به روش علمی تجزیه و تحلیل کنند. تذکر دوم هم به خودمان یعنی اعضای شورای شهر، شهرداری و مسئولین است که هرچه سریع‌تر از این آرامش قبل از طوفان خارج شویم و طوری عمل کنیم که گویا همین فردا از شدت آلودگی هوا دچار خفگی خواهیم شد و پس فردا در تهران زلزله خواهد آمد.

خداکرمی افزود: تذکر بعدی در مورد اجرای بند الف ماده 63 و بند ب و ث ماده 71 قانون 5 ساله دوم در مورد مدیریت بحران و شهرداری است که کتبا تقدیم خواهیم کرد.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها