داستان دزدی از خبرنگاران اصفهانی با قمه چیست؟ + جزئیات

خبر فوری اصفهان: دو خبرنگار ايسنا در خیابان توحید اصفهان مورد حمله

داستان دزدی از خبرنگاران اصفهانی با قمه چیست؟ + جزئیات

به گزارش خبر فوری اصفهان به نقل از ایسنا، این اتفاق در حالی رخ داد که خیابان توحید از مراکز اصلی خرید و یکی از خیابان‌های منتهی به منطقه تاریخی جلفا در اصفهان به شمار می‌آید و همواره میزبان جمعیت قابل توجهی از زنان، دختران جوان و گردشگران خارجی است.

مردان موتورسوار در پياده رو به خبرنگاران حمله کرده اند و با تهديد قمه، تلفن همراه یکی را به سرقت برده‌اند. "مردان موتورسوار به راحتی یک جاکلیدی قمه حمل می‌کردند و به نظر نمی‌رسید ترسی از ماموران پلیس که یک کانکس ثابت در چهار راه توحید دارند، داشته باشند!"

در حالی فرمانده انتظامی استان اصفهان بارها از کاهش شمار جرائم خشن گفته و تاکید کرده که مبارزه با اراذل و اوباش از اولویت‌های نخست پلیس است که وقوع چنین حوادثی نه در یک خیابان خلوت و یا روز تعطیل بلکه در یکی از مراکز اصلی خرید و گردشگری در شهری که مدیران آن نوید توسعه گردشگری و تبدیل آن به یک شهر شبانه روزی را می‌دهند، "زنگ خطری برای امنیت در اصفهان است."

حضور خبرنگاران ایسنا در کلانتری منطقه نشان می دهد که شامگاه يكشنبه حداقل سه شهروند دیگر در خیابان های شلوغ شهر (نظر، رودکی و توحید) مورد سرقت این موتورسواران قمه به دست واقع شدند. دیشب تنها چند تلفن همراه به سرقت نرفته بلکه امنیت از ذهن شاهدان ماجرا دزدیده شده است.

از سوي ديگر ضعف مديران سابق شهري نيز در وقوع چنين حوادثي بي تاثير نيست. پياده‌روهاي تاريك با كارگاه‌هاي ساختماني كه به نظر مي‌رسد زمان اتمام آن‌ها نامشخص است، محيط انجام جرم را نه تنها براي سارقان بلكه براي مزاحمان نواميس نيز مهيا كرده است.

اگرچه پلیس می گوید مهاجمان را تعقیب کرده است اما در نهایت آن‌ها موفق به فرار شده‌اند، اما خبرنگاران این موضوع را تایید نمی‌کنند!

به گزارش خبرنگاران ایسنا "هیچ کسی نسبت به این اتفاق عکس العملی نشان نداد، اگرچه باید به مردم حق داد زیرا صدمه زدن به مردم برای اراذل و اوباشی که به راحتی در خیابان‌های شلوغ شهر مانور می‌دهند و قمه مي‌كشند کار دشواری نیست! اما سوال اینجاست آیا وقوع چنين حوادثي نشان نمي‌دهد امنیت در شب‌های اصفهان رنگ می‌بازد؟"

57

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها