سید حسن نصرالله: به بازماندگان قربانیان زلزله اخیر تسلیت می‌گویم/ مطمئنم که نام حاج قاسم در تاریخ ثبت خواهد شد

سخنرانی «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان دقایقی پیش آغاز شد

سید حسن نصرالله: به بازماندگان قربانیان زلزله اخیر تسلیت می‌گویم/ مطمئنم که نام حاج قاسم در تاریخ ثبت خواهد شد

به گزارش خبر فوری ، دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: بر خودم واجب می‌دانم که به بازماندگان قربانیان زلزله اخیر در ایران و همچنین به رهبر ایران و رئیس جمهور روحانی و آحاد ملت ایران تسلیت عرض کنم

وی گفت: ایران الگویی برای ماهیت روابط میان ملت خود با وجود اختلاف قومیتی به شمار می‌آید. همچنین به ملت عراق بابت قربانیان زلزله اخیر نیز تسلیت می‌گویم

نصرالله همچنین اضافه کرد: داعش به عنوان یک نهاد و سازمان نظامی در عراق به پایان رسید و روزی که دولت عراق پیروزی کامل را اعلام کند بسیار نزدیک است.


سید حسن نصرالله در ادامه گفت: اگر به این نتیجه رسیدیم که نیازی به حضور ما در عراق نیست برادرانمان به میدان‌های دیگری منتقل خواهند شد و این موضوع هیچ ارتباطی به بیانیه اتحادیه عرب نداشته بلکه به موضوع پایان داعش در عراق ارتباط دارد.

وی درخصوص فعالیت های قاسم سلیمانی گفت: این فرمانده بزرگ (سردار سلیمانی) از روزهای آغازین جنگ با داعش خودش در تمام صحنه ها حضور داشت و آماده شهادت بود. وی حتی برای درگذشت پدرش هم خیلی زود به ایران رفت و بازگشت در عملیات‌ها را پیگیری کند. مطمئنم که نام حاج قاسم در تاریخ ثبت خواهد شد. او در پشت جبهه نبود بلکه همیشه در خط مقدم قرار داشت.

نصرالله ادامه داد: یعلون وزیر جنگ سابق اسرائیل می گوید عجیب نیست که عادل الجبیر به زبان عربی همان چیزی را بگوید که ما به زبان عبری می گوییم. دیگر حرفی برای گفتن می‌ماند؟

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین توضیح داد: ما نه تنها موشک بلکه حتي مسلسل هم به يمن، بحرين و هيچ کشور عربي ارسال نکرده‌ايم، ما فقط به نوار غزه سلاح ارسال کرديم و به اين کار افتخار مي‌کنيم.

وی درخصوص نخست وزیر لبنان نیز گفت: ما در لبنان در انتظار بازگشت نخست وزير هستيم و آمادگي خود را براي هرگونه گفتگو اعلام مي‌کنيم.

این خبر در حال به روز رسانی است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • حسین
    0

    کار داعش توسط روسیه و سایر نیروها تمام شده بود و اگر یک نیروی موثر بود کار این گروه خونخوار به 9 سال نمیکشید.

    نظرات شما -
    • سجاد مرادی
      0

      روسیه که مفتی این کارارو نکرد برادر پولشو گرففت

  • حسین
    0

    کار داعش توسط روسیه و سایر نیروها تمام شده بود و اگر یک نیروی موثر بود کار این گروه خونخوار به 9 سال نمیکشید.

  • س.ابراهیمی
    0

    بر خودم واجب می‌دانم که به بازماندگان قربانیان زلزله اخیر در ایران و همچنین به رهبر ایران و رئیس جمهور روحانی و آحاد ملت ایران تسلیت عرض کنم ....سید حسن تازه ازخواب بیدار شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها