فرمانده سپاه قدس گیلان:

۲۰ تیم جهادی از ابتدای امسال به مناطق محروم استان گیلان اعزام شدند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۲۰ تیم جهادی و ۲۸۳ گروه پزشکی برای رسیدگی به وضعیت مناطق محروم استان گیلان اعزام شدند.

۲۰ تیم جهادی از ابتدای امسال به مناطق محروم استان گیلان اعزام شدند


به گزارش سایت خبر فوری به نقل از تسنیم ، سردار عبدالله‌پور ظهر امروز در حاشیه دیدار بسیجیان استان گیلان با آیت الله قربانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در سال گذشته هزار واحد مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) احداث شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در راستای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه عنوان داشت: نیروهای سپاه قدس گیلان، بسیجیان و گروه‌های جهادی گیلان از روزهای اول وقوع زلزله در استان کرمانشاه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن فصل سرما میزان کمک به زلزله زدگان کرمانشاه باید بیشتر شود خاطرنشان کرد: استان گیلان 2 هزار پایگاه مقاومت دارد که اگر هر کدام یک چراغ والاور به زلزله‌زدگان اهدا کنند بخش عظیمی از مشکل گرمایشی آنان برطرف میشود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان در حوزه محرومیت‌زدایی در استان گیلان ابراز داشت: از ابتدای سال 96 تاکنون 20 تیم جهادی و 283 گروه پزشکی برای رسیدگی به وضعیت مناطق محروم استان گیلان اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه گیلان با تاکید بر لزوم توجه جدی به مسائل فرهنگی در سپاه قدس گیلان اعلام کرد: در سال بیش از 900 یادواره شهید در سطح استان گیلان برگزار می‌شود و علاوه بر آن، نمایش ستارگان درخشان امسال با بازدید 50 هزار نفری مواجه شد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به آغاز مرحله دوم اعزام عموم مردم به اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: 27 هزار نفر از مردم استان گیلان در سال گذشته به مناطق جنگی و اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اربعین امسال مسئولیت رسیدگی به وضعیت زائران خارجی که از مرز آستارا وارد کشور می‌شدند بر عهده سپاه قدس گیلان بود گفت: 9 هزار زائر خارجی از طریق مرز آستارا به مرز شلمچه راهنمایی و از آنجا راهی کشور عراق شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشریح اجرای طرح جوادالائمه (ع) در نقاط مختلف استان گیلان اظهار داشت: طرح جواد الائمه (ع) در شش گام به بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی نقاط مختلف استان می‌پردازد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به حضور 270 مسجد در طرح تقویت مساجد و گسترش مسجدمحور ابراز داشت: برگزاری رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و برگزاری رزمایش مشترک با نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های سپاه قدس گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های اقتصادی مقاومتی ضمن تشریح اقدامات سپاه قدس گیلان در این زمینه گفت: در سال گذشته 8 میلیارد و 700 میلیون تومان وام اشتغال در اختیار طرح‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفت که این رقم در نیمه نخست امسال یک میلیارد و 392 میلیون تومان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با اشاره به نقش موثر بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و هرکجا نیاز باشد مدافع و جلودار تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسن تسخیری با بیان اینکه بسیج روشن‌کننده جامعه اسلامی است ابراز داشت: نقش بسیج، حیات‌بخشی به جامعه است

منبع: تسنیم

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها