اولین واکنش داماد فراری وزیر سابق صمت

علی اشرف ریاحی، داماد فراری وزیر پیشین صمت با تلویزیون فارسی بی بی سی سخن گفت.

اولین واکنش داماد فراری وزیر سابق صمت

علی اشرف ریاحی، داماد متواری وزیر پیشین صمت که به همراه دختر دیگر آقای نعمت زاده در پرونده پتروشیمی دادگاه احضار شده و موارد اتهامی سنگینی علیه این افراد مطرح است، در دفاع از عملکردش با تلویزیون فارسی بی بی سی سخن گفت.

مجری بی بی سی از نحوه خروج این فرد از کشور که گفته شده با جعل مدارک به کشوری دیگر (احتمالاً) کانادا گریخته، سئوال کرد که علی اشرف ریاحی مدعی شد سالهاست خارج نشین بوده و به شکل قانونی از ایران خارج شده است.

اولین واکنش داماد نعمت‌زاده به فرارش از کشور
این متهم با رد تمامی اتهاماتش و همچنین ادعا برای دلسوزی بابت قراردادهایی (گاز و پتروشیمی) که به نحوی در آنها نقش مشاور داشته، مدعی شد قاضی پرونده اسدالله مسعودی‌مقام بارها به وی توهین کرده و نسخه وی را با صدور احکام از قبل تعیین شده پیچیده است؟!

همچنین وی اکنون مدعی است که صدای قاضی پرونده را برای افشا گری احتمالی در آینده، به همراه دارد.

در این پرونده که در خصوص «اتهام مشارکت و معاونت در اخلال کلان اقتصادی در حوزه پتروشیمی به مبلغ شش میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورو» در جریان است، علاوه بر اشرف‌‌ریاحی چهار متهم دیگر به نام‌های مرجان شیخ الاسلامی، محمدحسین شیرعلی، مهدی شریفی نیک‌نفس، سید امین قرشی سروستانی نیز «متواری» هستند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • زمانی به ایرانی بودن ورزمندگی درراه کشوروآیینم مفتخر بودم,لیکن امروزه ازخودم شرمسارم که چرا افراد وجریاناتی اینگونه با شرف وحیثیت کشورم بازی کرده وارمانها وارزوهای ملتی را به باد فنا میدهند واعتبروا یا اولی الابصار.
    0

    چگویم ,ناگفتنش به تره

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این وازمن گفتن طولی نمکشه برادر روحانی وجهانگیری فراری میشن اگه میخاییدفرارنکنن آزادشون نزارین

  • مجید
    0

    این آقا با هر نوع پاسپورت اگر فرار کرده باشد ؛ اولا با این فساد سنگین چرا ازاد گذاشته اند ؛ دوما این اولین بارش بود ؛ سوما در خروجی و ورودی هر مملکت ؛ اصالت پاسپورت کنترل میشود و اگر با اسم مستعار پاسپورت گرفته؛ و هم از نظر قیافه هم از نظر محتوای پاسپورت ازکنترل مامورین مرزی براحتی رد شده است : چرا اکثر مجرمین این کار را نمی‌توانند!!!؟ ایکاش بیشتر شفاف سازی شود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      3

  • کاربر ناشناس
    0

    الهی هر چه زودتر این دزدها وکسانی که به اینها پست ومقام دادن جوابگوی محرومین جامعه باشن باعث خجالته که تو کشور اسلامی این همه دزد ودزد پرور و همدست دزد داریم فکر نکنم در بلاد کفر این همه دزد وجود داشته باشه

  • ایرانی
    0

    اگر دادگاه علنی باشد مردم خود تقریبا قضاوت خواهند کرد والا تو بگی فرارکرد او بگه قانونی رفتم آسیا ب به نوبت است .

  • کاربر ناشناس
    0

    باید نعمت زاده را به جای ایشان گرفت چون حتما نعمت زاده دست دارد وفراری داده است

  • کاربر ناشناس
    0

    این همه دزد در مملکت فشار اقتصادی با چندین سال سختی و تحریم فقط برای مردم است. چه کسانی جوابگو هستند.چرا نمی توانید اینها را دستگیر کنید و برگردانید.

  • کاربر ناشناس
    0

    چقدر ساده دادگاه علنی... اگر علنی باشد دست گروه دزدان رو میشود.

  • کاربر ناشناس
    0

    کدام دادگاه ،کدام محکویت، کدام متهم همه اینها دکوری بیش نیست.و روز به روز تعداد دزدان بیشتر نمایان میشود که دیگر در خارج هستند آنوقت چه کسانی را میخواهند محاکمه کنند.خوب نزدیکانشان را بگیرند و تا آنها برگردن و محاکمه شونند یعنی اینها را بلد نیستن!!

  • کاربر ناشناس
    0

    ما چندین سال هست منتظر رشد مملکت هستیم و خوب شدن وضع اقتصاد این شرایط تحریم و قطع رابطه های بین المللی راه دزدی بعضی ها را بیشتر کرده و وضع مردم خرابتر..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها