انتقاد رئیس مجلس از سازمان سنجش / منحل کنید!

علی لاریحانی در خصوص حذف کنکور و اقدامات مجلس در این خصوص کنکور اشاره کرد و گفت: به اقای نهاوندیان پیشنهاد حذف سازمان سنجش را دادیم.

انتقاد رئیس مجلس از سازمان سنجش / منحل کنید!

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین معارفه رئیس جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران که پیش از ظهر امروز دوشنبه 29 آبان برگزار شد، اظهار داشت: برای من افتخاری است که امروز در اینجا حضور پیدا کردم شاهد برگزاری مراسم معارفه دکتر جعفریان به عنوان ریاست جدی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران باشم.

لاریجانی با انتقاد از روند ورود دانش آموزان به دانشگاه از طریق کنکور گفت: دانشگاه‌ها باید خود بتوانند شخصیت‌های برتر علمی را انتخاب کنند و این روند کنکور است که به دانشگاه‌ها آسیب می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: البته زمانی ما در مجلس تصویب کردیم که کنکور برداشته شود منتها سازوکار آن در وزارتخانه ها سامان پیدا نکرد. اما شاید اگر آقای نهاوندیان بانی شوند و سازمان سنجش را منحل کنند، مشکل حل شود چرا که تا آنها هستند مشکل حل نخواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دانشجوی سابق
    0

    همه میدونن که تو گزینش دانشجوی تحصیلات تکمیلی توسط خود دانشگاه فساد هست ظاهرا لاریجانی هم منتفع شده که میگه کار درستیه! بعد اگه یه جا به کمال علمی و عملی در گزینش رسیده باشه سازمان سنجشه که بخاطرهمین کلی آزمون دیگه رو هم برگزار میکنه بعد میگی جمعش کنن!! جل الخالق...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها