جهانگیری احتمالا کاندیدای ۱۴۰۰ می‌شود

فعال اصلاح طلب گفت: جهانگیری احتمالا کاندیدای ۱۴۰۰ می‌شود، معتقدم انتخابات قبل، دست گرمی برای او محسوب می‌شد.

جهانگیری احتمالا کاندیدای ۱۴۰۰ می‌شود

عیسی چمبرعضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره نظریه حضور مشروط اصلاح طلبان، در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ما نه در انتخابات‌های گذشته و نه در این انتخابات چنین شرطی نداشتیم.

او ادامه داد: در بسیاری از انتخابات‌ از کاندیدایی حمایت کردیم که عضو حزب ما نبودند؛ زیرا ما صرفا به دنبال کاندیدایی هستیم که به پیشرفت کشور کمک کند؛ البته گرایش سیاسی او حتما برای ما مهم است، اما اصلاح طلب بودن او چندان اهمیت ندارد.

چمبر افزود: تلاش ما این است که با کاندیدای خودمان وارد کارزار انتخابات شویم، اما در این فرصت چند ماهه نمی‌شود به طور قطعی اعلام کرد که لیست ارائه خواهیم داد یا خیر.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، درباره احتمال کاندیدای اجاره ای هم گفت: این تجربه برای ما چندان رضایت بخش نبوده که بخواهیم تکرارش کنیم، از همین رو در تلاشیم که با کاندیدای جریان خودمان وارد عرصه انتخابات شویم؛ اما اگر کاندیدای جریان ما رد صلاحیت شود ممکن است با کاندیدایی وارد کارزار رقابت شویم که از لحاظ توانایی به نامزد خودمان ارجحیت داشته باشد.

فعال اصلاح طلب درباره احتمال حضور جهانگیری در این انتخابات هم بیان کرد: احتمالا او در این انتخابات نامزد خواهد شد، معتقدم انتخابات قبل دست گرمی برای او محسوب می‌شد؛ با این حال او باید جوانب امر را بسنجد که با توجه به عملکرد دولت روحانی، آیا همچنان اقبالی به او وجود دارد یا خیر.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • یبیبی
    0

    واقعا میخواد بیاد چکار کنه برای مردم بدبخت هشت سال که هیچ کاری از دستش برنیامد

  • علی محمد صادقیان
    0

    جانگیری : مردم ایران یادتان هست .............. چطور تو این 8 سال چطور پدرتون رو درآوردیم .

  • خربزه
    0

    امام فرمودند کسی که نمی تواند برای ملت کاری بکند .بهتر است اصلا نباید،

  • شهروند
    0

    واقعا روش میشه کاندید بشه ؟ اگر بشه بزرگترین اشتباه زندگی اش رو مرتکب شده .

  • ناشناس
    0

    واقعا مردم چقدر بیچاره اند یکی مثل این آدم بی لیاقت و وطن فروش مثل جهانگیری که از دارو دسته حسن کلید ساز بنفش می خواد بیاد و ته مانده ایرانم نابود کنه و بره حتما هم پیالکی های خودش مثل معصومه ابتکار و اشرف گرامی زادگان ....رو هم میخواد بیاره که سر تا به پا حاشیه و مشکل ساز جامعه بودن

  • حسین خانی
    0

    واقعا اگر اسمش جزءکاندیدها باشد نشانه ضیعف ستاد خبرگان است و قعا حیا وشرم نمی کند در این هشت سال پدر مردم عادی درآمد ولی واقعا سرمایه دارها ثروتشان چند برابر شد ،ارزش پولمان چقدر کاسته شد دراین 8 سال ،نفرین مردم بر رئیس و معاون باد با که با این سیاست خصمانه مردم شهید پرور ایران اینگونه رنج دادن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها