اعتراف قتل همسر با قرص گندم در آزادشهر

همسر وکیل دادگستری در آزادشهر به قتل همسرش با قرص گندم به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

اعتراف قتل همسر با قرص گندم در آزادشهر

29 بهمن ماه سال 1398 موضوع مرگ مشکوک بر اثر مسمومیت غذایی یک بانوی 32 ساله ساکن آزادشهر از سوی بیمارستان شهداء گنبدکاووس به کلانتری 11 میل گنبدکاووس گزارش شد.

بلافاصله ماموران انتظامی گنبدکاووس به بیمارستان مراجعه و تحقیقات مقدماتی خود را آغاز کردند.

با حضور ماموران در بیمارستان و تحقیق درباره این حادثه مشخص شد این بانوی ۳۲ ساله که جان خود را از دست داد، متاهل، وکیل دادگستری و ساکن شهرستان آزادشهر است.

با توجه به اینکه در تحقیقات مشخص شد این فرد در منزل دچار مسمومیت شده و منزل وی در شهرستان آزادشهر است، بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی پرونده به انتظامی و حوزه قضایی آزادشهر منتقل شد.

جسد کالبدشکافی و مشخص شد مرگ این فرد به دلیل مسمومیت با قرص برنج(گندم) بوده که با اعلام نتیجه کالبدشکافی، مرجع قضایی دستور پیگیری جنایی این پرونده را به پلیس آگاهی آزادشهر صادر کرد.

ساعاتی پیش راز این پرونده که پنج ماه نامشخص بود فاش و قاتل به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آزادشهر اظهار کرد: پس از مشخص شدن نتیجه کالبدشکافی، کارآگاهان تمام فرضیه‌های ممکن را بررسی کردند و با وجود پیچیدگی موجود در پرونده سرنخ‌هایی به دست پلیس رسید.

سید داوود حسینی گفت: در طول تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آزادشهر به همسر مقتول مشکوک شده و در کنار اقدامات تحقیقاتی و کارشناسی، احتمال قتل توسط همسر این فرد را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه همسر مقتول فردی 34 ساله، بدون سابقه کیفری و مصرف مواد مخدر و دارای شغل آزاد است، تاکید کرد: پس از مدت‌ها کار کارشناسی و پلیسی و تحقیقات تکمیلی از این فرد، وی ساعاتی پیش ارتکاب به قتل همسرش را اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آزادشهر بیان کرد: این فرد در اعترافاتش بیان کرد مدت‌ها است با همسرش اختلاف داشته و در نهایت نقشه قتل وی را با استفاده از قرص برنج(گندم) را طراحی کرده است.

حسینی گفت: اظهارات این فرد نشان می‌دهد وی این قرص را بین سایر قرص‌های عادی نگهداری می‌شده در منزل قرار داده و همسرش به فرض اینکه یک قرص دارویی است از بین دیگر قرص‌های موجود مصرف کرده که باعث مرگش شده است.

وی به جزئیات بیشتری از این پرونده اشاره‌ای نکرده و اطلاع‌رسانی بیشتر را منوط به صدور رای دادگاه و تحقیقات قضایی دانست.

شهرستان آزادشهر یکی از شهرستان‌های ایران است که در استان گلستان قرار دارد.

منبع: فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها