قانون بیمه کودکان بالاخره عملی می شود؟/یک نماینده مجلس: بیش از ۷۰ درصد کودکان کار مهاجر هستند

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبر فوری اعلام کرد که حدود ۷۰درصد از کودکان کار، مهاجر هستند.

قانون بیمه کودکان بالاخره عملی می شود؟/یک نماینده مجلس: بیش از ۷۰ درصد کودکان کار مهاجر هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، طیبه سیاووشی اعلام کرد که حدود ۷۰ درصد از کودکان کار مهاجرین هستند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: بهداشت این کودکان اهمیت زیادی دارد و اغلب بیماری ها از طریق همین کودکان به محیط اطراف منتقل می شود.

سیاووشی همچنین ادامه داد: نقش تشکل های اجتماعی را نباید در کمک به این کودکان نادیده گرفت و نباید تمام وظیفه را به عهده دولت انداخت.

33

حجم ویدیو: 24.28M | مدت زمان ویدیو: 00:06:26 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • هموطن
    0

    سلام خسته نباشید. لطفا پیگیر این قضیه بشید که چرا بعد از تجمع مادران دارای همسر خارجی جولوی درب مجلس کسی هنوز پاسخگو نبوده و هیچ عکس العملی نشون ندادند. هنوز هم ما فرزندان مادر ایرانی و پدر تبعه خارجی نتونستیم شناسنامه دریافت کنیم. کارهای اداری هم به قدری طول میکشه که آدم خسته میشه. الان سه ساله از سن 18 سالگی اقدام کردیم ولی هنوز نتونستیم شناسنامه دریافت کنیم. میگن باید امتحان تابعیت بدی. بعد از 8 ماه میگن هنوز ظرفیت تکمیل نشده که بخواییم امتحان بگیریم> شاید این ظرفیت هیچوقت تکمیل نشه اونوقت جواب کاره ما چی میشه؟ اگه میخوایید شناسنامه بدید حداقل اینقدر مانع جلوپای آدم نزارید ماهم حق داریم از هویت اصلی خودمون اطلاع پیدا کنیم. ماهم حق داریم مثه بقیه هموطنامون زندگی کنیم. نباید اینقدر محدودیت داشته باشیم. بالاخره یه فرقی باید بین ما که مادرمون ایرانی هست و متولد این خاک هستیم با یه فرد خارجی باشه؟؟ دلم میخواد همه این موارد رو از وزیرکشور و هرکسی که مسول پاسخگویی به این کار هست پرسیده بشه. یه طرحی رو هم این اواخر تصویب کردم مثلا که وقتی به وزارت کشور و پلیس مهاجرت و یا سفارت ها مراجعه کردیم میگن هنوز دستورکار و بخشنامه هاش به ما ابلاغ نشده. این حرف من نیست این حرف یک میلیون نفره. یک میلیون بیشناسنامه. از عوامل خبرفوری درخواست میکنم که این متنو به نمایش بگذارند و خالصانه پیگیر این درخواست بشید. من همیشه پیگیر کانال خبر فوری هستم و منتظر خبرای خوب از سمت شما می باشم. یک میلون چشم به انتظار....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها