رضا رویگری در گفت و گو با خبرفوری:

چهار سال پس از مختارنامه ممنوع‌الکار شدم/نقش کیسان ابوعمره در مختارنامه، بیش از آنچه که می‌بینید، بوده است

رضا رویگری ابتدا درخصوص نقش خود در سریال مختارنامه گفت: در دوره‌ای اکثریت گمان می‌بردند که مختار ایرانی است، چراکه بیشتر جمعیت لشگر مختار را ایرانیان تشکیل داده بودند.

چهار سال پس از مختارنامه ممنوع‌الکار شدم/نقش کیسان ابوعمره در مختارنامه، بیش از آنچه که می‌بینید، بوده است

به گزارش خبر فوری ، رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون ابتدا درخصوص نقش خود در سریال مختارنامه به خبرفوری گفت: در دوره‌ای اکثریت گمان می‌بردند که مختار ایرانی است، چراکه بیشتر جمعیت لشگر مختار را ایرانیان تشکیل داده بودند. ازطرفی کیان ایرانی فقط برای اخلاص خود جنگید و به شهادت رسید.
وی ادامه داد: در جشنواره الغدیر که خارج از کشور نیز برگزار شد از سوی جمعیت مسلمان منطقه حائز جایزه شدم و هدیه ذوالفقار مولی علی (ع) را دریافت نمودم در حالی که در کشور خودم چهار سال پس از مختارنامه ممنوع‌الکار شدم.
این هنرمند کشورمان به بازپخش سریال مختارنامه در چند سال اخیر اشاره نمود و اظهار داشت: اینکه سریال مختارنامه چند سال است که بازپخش می‌شود خللی در خود این سریال وارد نمی‌کند. متأسفانه در چندسال اخیر فردی مانند داوود میرباقری نداشته‌ایم که عمرش را به پای ساخت چنین سریالی بگذارد. ازطرفی بودجه‌های کافی برای ساخت چنین طرح‌هایی ارائه نمی‌گردد.
وی افزود: ده بار دیگر هم نقش‌هایی مانند کیان را به من پیشنهاد دهند بازی خواهم کرد. البته نقش کیسان ابوعمره در مختارنامه، بیش از آنچه که می‌بینید، بوده است.
بازیگر سریال مختارنامه خاطرنشان کرد: در تمام کشورهای منطقه که گشتم، هیچ‌کجا به اندازه ارادات مردم کشورم نسبت به امام حسین (ع) ندیدم.
وی در پایان عنوان کرد: در سکانس‌های مربوط به روز عاشورا حضور نداشتم اما زمانی که در تلویزیون می‌دیدم، اشک از چشمانم جاری شد. البته باید بگویم که سکانس‌های مربوط به شهادت حضرت ابوالفضل (ع) که متآسفانه پخش نشد، به طور کامل در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر نگردیده است.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسین شاهوردی
    0

    ممنونم بابت فیلم مختارنامه.لطفا ادامه‌این فیلم که داستان مصعب و ابراهیم اشتر نخعی هست رو بسازید.متشکریم

  • مرتضی
    0

    برهرچی خیانت کاره به شهداهست لعنت بیاد ازبالاتاپایین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها