ارزش برند آمازون بیش از مایکروسافت است

درست در همان ماهی که جف بزوس با پیشی گرفتن از بیل گیتس به ثروتمندترین شخص جهان تبدیل شد، آمازون هم توانسته از منظر ارزش برند، مایکروسافت را پشت سر بگذارد.

ارزش برند آمازون بیش از مایکروسافت است

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، بنابر لیست ارزشمندترین برندهای Kantar's Brandz، آمازون با افزایش 19 درصدی ارزش برندش، از جایگاه چهارم به جایگاه سوم جدول رسیده و مایکروسافت با رشد اندک 9 درصدی، در رده کمپانی هایی مانند ویزا و مارلبورو قرار دارد.

مسلماً چنین پیشرفتی برای آمازون دور از ذهن نبود، زیرا این کمپانی طی چند وقت اخیر بسیار فعال ظاهر شده و نه تنها مجموعه ای از سرویس های تازه را در اختیار مشتریانش قرر می دهد، بلکه چندین سخت افزار الکسا روانه بازار کرده و حتی یک سوپر ماریکت زنجیره ای را هم خریده است.
گوگل در رده نخست است و گرچه برای سه سال متوالی در این جایگاه باقی مانده، اما کماکان توانسته به رشد قابل قبول 17 درصدی در ارزش برند دست پیدا کند. طی سال های اخیر مایکروسافت روی ارائه سرویس به جای محصول متمرکز شده و نیازهای سازمانی را هم در اولویت قرار داده است.

با این حال به نظر می رسد سرمایه گذاران از رویکرد سازمانی و ابری مایکروسافت استقبال کرده اند و ارزش سهام این کمپانی در بازار را به 640 میلیارد دلار رسانده اند. در حالی که سهام نوعی واحد پولی به حساب می آید و می توان از آن برای خرید کمپانی های دیگر یا پاداش دادن به کارمندان استفاده کرد،

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها