نگاه روحانی به زلزله‌زدگان از بالا به پایین بود

روزنامه قانون نوشت:روحانی دولت را خادم مردم نامید ولی تصاویری که از سخنرانی او منتشر شد بازگو کننده نگاهی از بالا به پایین بر ملت بود و خبری از خدمتگزاری نبود.

نگاه روحانی به زلزله‌زدگان از بالا به پایین بود

به گزارش خبر فوری روزنامه قانون در گزارشی با عنوان «پس لرزه‌های تدبیر!» نوشت:

«حسن‌روحانی که محل مسکن‌های مهر نابود شده را برای طعنه و کنایه‌زدن به احمدی‌نژاد و سخنرانی انتخاب کرده بود، مانند میتینگ‌های انتخاباتی خود در میان انبوهی از نیروهای امنیتی و نظامی، وعده‌هایی را به زبان آورد و رفت. روحانی...ازجملات احمدی‌نژاد نیز استفاده کرد و دولت را خادم مردم نامید ولی تصاویری که از سخنرانی او منتشر شد بازگو کننده نگاهی از بالا به پایین بر ملت بود و خبری از خدمتگزاری نبود!».
این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:

«روحانی در بخشی از سخنانش که به نظر می‌رسید بخش اصلی اظهاراتش نیز بود بدون توجه به آنکه مسکن‌های مهر در سرپل‌ذهاب توسط دولت او به مردم واگذار شده بود با اشاره به اینکه در این حادثه زلزله، برخی ساختمان‌هایی که به‌صورت تعاونی و دولتی ساخته شده و از عمر احداث آن‌ها زمان کمی می‌گذرد، تخریب و دچار حادثه شده‌اند، گفت:"باید اشکالات و کاستی‌های موجود در ساخت این بناها بررسی شود و دولت بی‌شک این مسائل را دنبال کرده و مقصران را شناسایی و به مردم معرفی خواهد کرد".»

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها