مجید صالحی و این چهره باورنکردنی!

مجید صالحی با نقش‌های مختلفی که به عهده گرفته است توانسته یکی از چهره‌های ثابت سینمای ایران در نقش‌های مختلف شود.

مجید صالحی و این چهره باورنکردنی!

با اینکه کرونا صنعت سینما را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است و در این روزها تقریبا تمامی پروژه‌های سینما در ایران و جهان خوابیده و فیلمسازان دست از کار کشیده‌اند اما در گوشه و کنار برخی کارگردانان کار خود را انجام می‌دهند.

اکنون کارگردانانی مانند محمدحسین مهدویان، مرتضی علی عباس میرزایی، آرش انیسی، وحید جلیلوند، محسن قرایی و نیما جاویدی خبر از شروع پروژه های خود داده اند. همچنین علیرضا صمدی فیلم سینمایی «صحنه‌زنی» از اواسط تیرماه کلید زده است و خبرهایی از این فیلم به گوش می‌رسد.

از بی‌نامی تا صحنه زنی

علیرضا صمدی پیش از کلید زدن فیلم «صحنه زنی» فیلم «بی‌نامی» را کارگردانی و نویسندگی کرده بود. این فیلم داستان زوجی است که سال‌ها پیش دانشجوی تئاتر بودند و با هم ازدواج می‌کنند و در یک کافی شاپ مشغول به کار می‌شوند. بر حسب اتفاق یکی از همکاران آنها گم می‌شود. قهرمان قصه به بهانه یافتن او به دنبال خود نیز در گذشته می‌گردد و سعی می‌کند از یک بحران خارج شود.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی‌سام، هوشنگ قوانلو، شهروز دل‌افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار و محمود نظرعلیان در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

مجید صالحی و این چهره باورنکردنی!

بازیگران مطرح برای فروش گیشه

صمدی با این دو فیلم نشان داده که به موضوعات اجتماعی علاقه دارد. فیلم «صحنه زنی» فیلمنامه‌ای اجتماعی با موضوعی متفاوت و جذاب دارد که بلافاصله پس از دریافت پروانه ساخت وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر شد.

این فیلم صحنه‌هایی ملتهب دارد و در لوکیشن‌های مختلف مقابل دوربین می‌رود و تدوین این فیلم سینمایی هم‌زمان با تصویربرداری پیش خواهد رفت. صمدی در این فیلم در انتخاب بازیگر از ترکیب بازیگران مطرح سینمایی و تئاتری استفاده کرده است.

مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، پیام احمدی‌نیا، لیندا کیانی، محمد نادری، فرزانه سهیلی، مجید صالحی، امید روحانی، سیامک ادیب و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم هستند که حضور متفاوت مجید صالحی خبرساز شده است. علاوه بر حضور متفاوت مجید صالحی چهره‌ها و نقش‌های متفاوت بهرام افشاری و پیام احمدی‌نیا مورد توجه قرار گرفته است.

مجید صالحی که از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان شروع کرد فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تاتر بعدی «آنتیگونه» آغاز کرد.

او به تلویزیون را پیدا کرد و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف بازی کرد و در کنار آن نویسندگی و کارگردانی نیز انجام داد و حالا مجید صالحی با نقش‌های مختلفی که به عهده گرفته است توانسته یکی از چهره‌های ثابت سینمای ایران در نقش‌های مختلف شود.

منبع: ایرنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها