پاسخ رئیس اوقاف به گزافه‌گویی شبکه‌های غربی

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به گزافه گویی شبکه‌های غربی مبنی بر صرف هزینه‌های بالا برای امامزادگان واکنش نشان داد.

پاسخ رئیس اوقاف به گزافه‌گویی شبکه‌های غربی

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در کنفرانس مطبوعاتی خود پیرامون خدمت رسانی به عمران و آبادانی امامزادگان کشور صحبت‌هایی را مطرح کرد، که به گزافه گویی شبکه های غربی منجر شد.

هزینه‌های 7 هزار میلیاردی برای طرح توسعه، عمران و آبادانی امامزادگان کشور باعث شد تا رسانه‌های معاند با برداشتی سوء ادعا کنند که «آن بخش از امامزادگان از کارافتاده که به گفته اوقاف نیازمند ۷ هزار میلیارد کمک هستند، بهتر است، تحت پوشش کمیته امداد و بیمه سلامت قرار بگیرند.» و یا سازمان اوقاف بودجه به اندازه کافی دارد و برای آبادانی امامزادگان، نیاز به ۷ هزار میلیارد تومان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، در حاشیه بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان به این گزافه گویی ها پاسخ داد که می‌توانید صحبت‌های ایشان را در این فیلم مشاهده کنید.

گفتنی است؛ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه روز گذشته با اشاره به اینکه ۴۸ درصد امامزادگان، هدایا و نذورات مردمی دارند، گفت: متأسفانه ۵۲ درصد امامزادگان هیچ‌گونه نذوراتی ندارند و اگر بخواهیم این امامزادگان را آباد کنیم تا به مردم خدمات ارائه دهند، به حدود ۷ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

15

حجم ویدیو: 3.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مهمان
    0

    به جای هزینه برای امام زادگان و مساجد به فکر مردم باشید که نان ندارند شب بخورند، آگه میانمار بود یه ساعته دها کامیون آماده می شود ولی چون ایران و کرمانشاه می گند به ما چه!!

    نظرات شما -
    • مهمان
      0

      عزیز شما زیاد نگران نباش اونایی هم که دارن کمک میکنن بیشترش اهل مسجدن ! شما و دوستات چقدر کمک کردین؟ کی میرین کرمانشاه؟ !

  • نگین
    0

    از امامزاده به مردم خدمات دهند منظور از خدمات چیست تبلیغ یا درامد زایی از اول انقلاب تا الان چند هزار امامزاده مثل قارچ سبز شده خود عربستان هیچ امامزاده ای ندارند چگونه است که همه امامزاده ها همه سر از ایران دراوردن

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      پست جالبی بود! دانشمند! عربستان قبر خود اماما رو داره خراب میکنه، به نظرت قبر امام زاده رو نگه میداره؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها