نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته؛ فرصتی مناسب برای فعالان و متخصصان عرصه صنعت گوشتی

دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه ۹۶ برپا خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته؛ فرصتی مناسب برای فعالان و متخصصان عرصه صنعت گوشتی

به گزارش خبر فوری ؛ دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است. این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه ۹۶ برپا خواهد بود.
این نمایشگاه در سه بخش محصولات گوشتی و فراورده های پروتئینی، صنعت پروتئینی که شامل تجهیزات کشتارگاهی، بسته بندی و... می‌شود و تجهیزات فروشگاهی ارائه خدمات می‌دهد.
بر اساس این گزارش، این دوره از نمایشگاه میزبان ۱۰۱ غرفه گذار و ۱۵ کشور خارجی است و کشورهایی که در این نمایشگاه حضور دارند عبارتند از اسپانیا، استرالیا، آلمان، امارات متحده عربی، اوکراین، مغولستان، برزیل، چین، لیتوانی، ایتالیا، هلند، بلژیک، سوئیس، دانمارک و انگلستان، که در هر سه بخش نمایشگاه تجهیزات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی و ارائه می کنند.
این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان، خریداران، وارد کنندگان و صادر کنندگان، خرده فروشان و عمده فروشان، توزیع‌کنندگان، صاحبان فروشگاه های پروتئینی، متخصصین در زمینه کنترل کیفیت، متخصصین در زمینه تحقیق و توسعه، متخصصی در زمینه بازاریابی، روابط عمومی و تبلیغات، ارائه دهندگان خدمات، مشاوران و انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و سندیکاهای سازمانها و ادارات دولتی و همچنین نمایند نشریات تخصصی ‌است تا با حضور در نمایشگاه ضمن دریافت خدمات ویژه، با برندهای مطرح دنیا و کشور آشنا شده و فرصت بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط با آنها است.
در بخش محصولات؛ انواع گوشت حلال، محصولات گوشتی فرآوری شده حلال، محصولات ارگانیک، انواع ادویه ها، نگهدارنده ها و افزودنی های مجاز برای تولید محصولات خام یا فرآوری شده، معرفی و ارائه می‌شود.


در بخش صنعت نیز فناوری های مدرن و ماشین آلات و تجهیزات فرآوری، انواع محصولات پروتئینی، انواع پوشش ها، ماشین آلات و دستگاههای فراوری پوشش های طبیعی و مصنوعی، تجهیزات و ابزارهای برش قطعه کردن و ریز کردن، انواع تجهیزات صنعتی تنوری کردن، سرخ کردن، آب پز کردن، بخارپز کردن و دودی کردن محصولات، ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی، سیستم‌ها و تجهیزات انجماد و خنک کننده ها، سیستم های توزین، کنترل کیفیت مواد غذایی، سیستم ها و اتوماسیون صنعتی فروش و اداری، اتوماسیون الکترونیکی و به سازی مصرف انرژی، تاسیسات تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، فناوری اطلاعات و تجهیزات بهداشتی، نظافتی و ایمنی در محیط کار توسط شرکت های به روز شده داخلی و خارجی ارائه می شود.
در بخش تجهیزات و فروش نمایشگاه هم غرفه هایی که حضور دارند در زمینه ارائه سیستم های حمل و نقل و انبارداری، تجهیزات وسایل مورد نیاز قصابی و فروشگاه های عرضه کننده محصولات پروتئینی، اتحادیه ها، انجمن ها و تعاونی ها و سندیکاهای مرتبط و مطبوعات تخصصی فعالیت می‌کنند.


MeatEX تنها نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی گوشت و فرآورده های گوشتی حلال در دنیا و همچنین تنها نمایشگاه صنعت پروتئینی در خاورمیانه است که محل تلاقی صنعت و محصولات به حساب می آید، این نمایشگاه کلیه زنجیره صنایع تولید، بسته بندی، توزیع و فروش انواع گوشت خام، دام، طیور، آبزیان و محصولات فرآوری شده پروتئینی را در بر می گیرد.
این نمایشگاه مکان مناسبی برای بررسی بازار ایران و رقبای حاضر است و در این زمینه ملاقات با مهمترین خریداران و وارد کنندگان ایران و کشورهای خارجی صورت می گیرد.
در این نمایشگاه برنامه قابل توجهی از جمله سمینارها و کارگاه های تخصصی مختلف به منظور بررسی نحوه ورود و تثبیت حضور در بازار ها بازار می‌شود.

امروز نیز کارگاه آموزشی برش انواع گوشت مرغ و ماهی در منزل، در دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی حلال و صنایع وابسته میتکس در سالن ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار می‌شود.
این کارگاه توسط آقای سامان گلریز سرآشپز معروف برگزار خواهد شد و از علاقه مندان درخواست می‌ شود این برنامه جذاب را از دست ندهند.
گفتنی است؛ حضور در این کارگاه رایگان بوده و محل برگزاری کارگاه در سالن ۲۵e ساعت ۱۴ الی ۱۶:۳۰ است.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی محصولات پروتئینی و صنایع وابسته با ۶۶۵۷ متر فضای نمایشگاهی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های ۱۰:۱۱ از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ برپا خواهد بود.

آدرس سایت میتکس: برای ورود کلیک کنید

کانال تلگرامی میتکس: برای عضویت کلیک کنید

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها