رامبد جوان : با درآمد فروش محصولات فرهنگی که قرار نیست برج بسازیم/ تاریخ شروع فصل جدید خندوانه مشخص شد

رامبد جوان ابتدا درخصوص حس و حال تعلیم به بچه‌های خنداننده گفت: بچه‌ها از همان ابتدا با حس و حال خوبی ورود پیدا کردند. هر چهار نفر از بچه‌ها توسط یک مربی پرورانده شدند.

رامبد جوان : با درآمد فروش محصولات فرهنگی که قرار نیست برج بسازیم/ تاریخ شروع فصل جدید خندوانه مشخص شد

به گزارش خبر فوری ،رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ابتدا درخصوص حس و حال تعلیم به بچه‌های خنداننده گفت: بچه‌ها از همان ابتدا با حس و حال خوبی ورود پیدا کردند. هر چهار نفر از بچه‌ها توسط یک مربی پرورانده شدند. البته در این اجرای اخیر در برج میلاد فقط خودم در کنار بچه‌ها بودم. واقعاً تجربه لذت‌بخشی است. باورکنید حس مربی‌های کشتی را داشتم. اضطراب اینکه همه چیز در ریتم درست رخ دهد، بسیار هیجان‌انگیز است.

مجری برنامه خندوانه به اثر جدیدش در سینما "نگار" اشاره نمود و اظهار داشت: فیلم "نگار" تجربه‌ی نو در سینما محسوب می‌شود چراکه شبیه هیچ‌کدام از فیلم‌های دیگر نیست. اکثر دوستان جوانی که علاقه‌مند به فیلمسازی هستند، به علت اینکه قصه‌های اجتماعی و ژانر رئال خیلی موفق بوده است؛ از روی دست کارگردان‌های بزرگ نگاه می‌کنند و سراغ چنین ژانرهایی می‌روند تا ریسک نکنند. اتفاقی که با این فیلم رقم زدیم این است که به کارگردان‌های جوان جرأت داده می‌شود تا سراغ ژانرهای دیگر برود و به‌نحوی ساخت که تماشاگرپسند نیز باشد. یکی از معضلاتی که در سینما وجود دارد این است که برای فضای visual effectهمیشه می‌گوییم گرفتارمان می‌کند، کلی هزینه می‌کنیم و درنهایت تماشاگر لذت نمی‌برد. در حالی‌که این‌بار تعداد قابل توجهی فضای CGI استفاده کرده‌ایم که مواردی از آن را تماشاچی متوجه هم نمی‌شود.

این کارگردان سینما پیرامون ساخت سریال افزود: از آنجایی که خندوانه، پروژه‌ی جدی ما در طول سال محسوب می‌شود و بسیار وقت‌گیر و پرموضوع است؛ در نتیجه اگر زمان به من اجزه دهد یا باید فیلم بسازم، سپس خندوانه بسازم و در بین این دومورد هم زندگی کنم. قطعاً فرصت نخواهد شد تا سریال بسازم، البته دوست داشتم تا از اتفاقات ساختگی پشت صحنه خندوانه تولیدی انجام دهم اما فعلا صورت نگرفته است.
وی درخصوص تاریخ شروع فصل جدید خندوانه خاطرنشان کرد: اول باید بگویم که مردم حتماً منتظر فصل جید خندوانه باشند. فکر میکنم از اواخر سال استارت بزنیم و از عید انشالله پخش آغاز شود.
در پایان از مردم کشورم می‌خواهم که اصولاً از محصولات فرهنگی استقبال کنند و بابت چنین اقداماتی هزینه کنند چراکه بخش عمده این حیطه با هزینه‌های شخصی انجام می‌شود و اگر که مخاطب به صورت اورجینال مصرف نکند، این محصولات به خاطر مشکلات مالی که برایشان به وجود می‌آید فروکش می‌کنند و کمرنگ‌تر و بی‌کیفیت‌تر می‌شوند. با پولی که از فروش فیلم‌ها و محصولات فرهنگی عایدمان می‌شود که قرار نیست برج بسازیم. با درآمد حاصل، تولیدات فرهنگی بیشتر انجام می‌دهیم، آدم‌های جدید به کار وارد می‌کنیم و حرفه‌مان را گسترش می‌دهیم.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجید نیازبخش
    0

    عالی بود برنامتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها