پیام همدردی رئیس دولت اصلاحات در پی وقوع زلزله

رئیس دولت اصلاحات در پی وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور در پیامی مراتب تسلیت و همدردی خود را اعلام کرد.

پیام همدردی رئیس دولت اصلاحات در پی وقوع زلزله

به گزارش خبر فوری به نقل از ایسنا ، حجت‌الاسلام سیدمحمدخاتمی رئیس دولت اصلاحات در پی وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور در پیامی مراتب تسلیت و همدردی خود را اعلام کرد.

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

زمین لرزه سنگین در غرب کشور که مردم شریف ایران و بخصوص اهالی بزرگ منش و مقاوم کرمانشاهان را مصیبت زده کرد رویدادی تلخ بود که با لرزش زمین دل هر ایرانی بلکه هر انسان منصفی را سخت لرزاند .

و اینک ماییم و ماتم تابسوز از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان عزیز .

از خداوند مهربان برای همه قربانیان مظلوم این سانحه رحمت واسعه و برای مجروحان عزیز بازیافت سلامتی ایشان را مسالت می‌کنیم و همدل و همراستان با عزیزانی که بحمدالله سالمند ولی در داغ عزیزان از دست رفته و چشم دوخته به ویرانی‌های باقیمانده از حادثه دردمند و نگرانند برایشان آرامش و صبر آرزو می‌کنیم .

از تلاش گسترده همه سازمان‌ها و نهادهای کشوری و لشکری و بهداشتی که بیاری مصیبت‌دیدگان شتافتند سپاسگزاری می‌کنیم و ای کاش شاهد همین تلاش برای پیشگیری از ضایعه آفرینی گسترده این حوادث نیز بودیم هر چند که در این زمینه تلاش صورت گرفته است .

طبیعت نه قهر دارد و نه مهر بلکه روند خود را بر اساس نظم و سامانی که خداوند منان برای آن مقرر فرموده است طی می‌کند ولی از قهر و مهر انسان‌ها بخصوص کسانی که مسئولیت اداره زندگی جامعه را برعهده دارند می‌توان سخن گفت و مهر واقعی آنکه با بهره‌گیری از دانش و تجربه بشری کاری کنیم که حوادث طبیعی کمترین اثر منفی را بر زندگی انسان‌ها داشته باشد

سید محمد خاتمی

۲۲ ابان ماه ۱۳۹۶

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها