خسارت جانی و مالی در استان آذربایجان شرقی گزارش نشده است/ مردم با حفظ خونسردی به خانه‌هایشان برگردند

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ‌گونه خسارتی از قبیل جانی و مالی در اثر زلزله در استان آذربایجان‌شرقی گزارش نشده است.

خسارت جانی و مالی در استان آذربایجان شرقی گزارش نشده است/ مردم با حفظ خونسردی به خانه‌هایشان برگردند

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، محمدصادق پورمهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: کانون زلزله 7.2 ریشتر خارج از مرز ایران بوده، اما به علت نزدیکی زلزله به عنق کف زمین بیشتر استان‌های کشور آن را حس کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از تمام مردم استان آذربایجان شرقی می‌خواهیم با حفظ خونسردی به منازل خود برگردند، بیان کرد: بلافاصله بعد از زلزله ستاد مدیریت بحران در محل استانداری تشکیل یافته و کارگروه‌های ستاد بحران با ارائه گزارش آمادگی خود را اعلام کردند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: هیچ‌گونه خسارتی از قبیل جانی و مالی در اثر زلزله در استان آذربایجان‌شرقی گزارش نشده است.

پورمهدی با تأکید به اینکه گزارشاتی از قبیل مراجعه مردم به پمپ بنزین‌ها به دستمان رسیده است، توضیح داد: مردم به هیچ‌وجه نگران نبود بنزین نباشند، بلکه با هماهنگی با پالایش نفت مشکلی در راستای نبود بنزین وجود ندارد و مخزن پمپ بنزین‌ها پر بوده و 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

منبع: فارس

58

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها