عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مصاحبه‌ام را تقطیع کردند/ من نگفتم جزایر ایرانی به چین واگذار شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مصاحبه بنده بسیار طولانی بوده، اما آن را تقطیع کرده و به چند ثانیه رساندند که بنده دلیلش را نمی‌دانم.

مصاحبه‌ام را تقطیع کردند/ من نگفتم جزایر ایرانی به چین واگذار شده است

محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به مصاحبه جنجالی پخش شده خود درباره واگذاری جزیره کیش به کشور چین اظهار کرد: مصاحبه بنده با این برنامه بسیار طولانی بوده، اما آن را تقطیع کرده و به چند ثانیه رساندند که بنده دلیلش را نمی‌دانم.

وی افزود: بنده نگفتم که قرار بوده کیش یا هرکجای دیگر را به چین واگذار کنند.

احمدی‌بیغش بیان کرد: بر اساس ماده ۷۷ قانون اساسی یک قرارداد وقتی ارزش دارد که مجلس آن را به تصویب برساند و ضمنا شورای نگهبان نیز آن را تأیید کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: فرض بگیرید که در جایی وزیر یا فرد دیگری حرفی بزند، آیا باید دست مایه قرار گیرد؟ این کارها موجب می‌شود که یک نماینده فقط به آسمان زل زده و حرفی نزند.

احمدی‌بیغش ادامه داد: ما از شبکه‌های خبری آن طرف آب توقع داریم که چنین حرکاتی انجام دهند، چرا که مزدشان از همین راه تأمین می‌شود، اما این که در داخل کشور عده‌ای بخواهند چنین کارهایی کنند روا نیست و جنبه اخلاقی ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تأکید می‌کنم هیچگاه قرار نبوده جزیره کیش به چینی‌ها یا هر کشور دیگر واگذار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجتبی
    0

    هر پروژه یا قراردادی تو مملکت ما میخاد اجرا بشه رجال کشور نگاه میکنند که چه کسی این پیشنهاد را داده اگه طرف هم عقیده خودشون باشه موافقند ولی اگه هم حزبی نباشند داد و هوار میکنند که مملکت را به باد دادند

  • ن
    0

    چند سال دیگه معلوم میشه کیش واگذار شده یا نه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها