درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت بازار ارز

نایب رئیس کمیسیون شوراها خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت بازار ارز شد.

درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت بازار ارز

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵تیر) مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت ارز به ۲۳ هزار تومان رسیده است، نیاز است که مجلس جلسه غیرعلنی با مسئولان اقتصادی و متولیان این امر برگزار کند تا تکلیف مردم مشخص و دغدغه آن‌ها مرتفع شود.

نماینده مردم اراک افزود: تمام طرح‌ها و لوایح باید ۲۴ ساعت قبل از طرح درصحن به رؤیت نمایندگان برسد، اما به دلیل اینکه امکانات لازم در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است، نمایندگان از طرح‌ها و لوایح در صحن مطلع می‌شوند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها تصریح کرد: طرح‌ها و لوایح حداقل باید چاپ و در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا بتوانیم دقیق درباره آن‌ها اظهارنظر و تصمیم گیری کنیم.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تا زمانی که امکانات لازم تعبیه شود به نمایندگان از طریق پیامک دستورکار و طرح و لوایح اعلام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سرباز
    0

    این مجلسم مثل مجلسهای دیگه هیچ کاری ازش بر نمیاد تو این مملکت هر روز یه قیمت مردم نمیدونند چه کار کنند ده نفر امثال حاج قاسم تو این کشور بود الان ابر قدرت جهان بودیم که نیست اقای روحانی هفت سال وعده انتقاد از احمدی نژاد چه کار کردی اقای روحانی این مجلسم هیچی بخدا روحد شاد سردار دلها

  • ...
    0

    چرا هيچ كسي كاري نميكنه . چرا همه فقط حرف ميزنند ، بابا قيمتها رو بكشيد پايين ... نا مسلمونا ! زندگي مردم فلج شده.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها