باید جلوی تخلفات احمدی‌نژاد گرفته می‌شد

یک نماینده مجلس گفت: اگر جلوی احمدی‌نژاد و دیگران در زمان تخلف‌شان محکم ایستادگی می‌کردیم قطعا دیگران این اشتباه را مرتکب نمی‌شدند، اکنون که وقتی فردی مجرم و خطاکار است، در مقابل آن فرد مجلسی نیز هست که جلوی او را بگیرد.

باید جلوی تخلفات احمدی‌نژاد گرفته می‌شد

جواد نیک‌بین، نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ایران اکنون به مثابه بدنی است که سکته قلبی کرده و باید عمل قلب باز انجام دهد، این عمل طبیعتا باعث خون ریزی و درد در کل بدن خواهد شد اما اگر این عمل قلب باز انجام شود باعث زندگی در سالیان بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برجام معاهده دوطرفه است، گفت: طبق گفته پیامبر اسلام که فرمودند "ما اگر با دشمن خود عهد ببندیم زیر عهدمان نمی‌زنیم" ما بر تعهدات برجام پایبند بودیم و اکنون نیز ما سایت نطنز و موارد مشابه را راه اندازی کرده‌ایم.

نیک بین گفت: متاسفانه ما یک قانون غلط نانوشته داریم که بیش از ۳۵ سال است در کشور در حال تکرار است و آن هم این است که هر مسئولی به رای مردم انتخاب شد، هر خطا و جرمی را مرتکب شود تا پایان دوره نمایندگی هیچ نهادی با او کار ندارد و او را مواخذه نمی‌کند و همه این موارد بنا به سفارشات و حکم مصلحت و جایگاه وی است.

نیک بین ادامه داد: اگر ما جلوی احمدی نژاد و دیگران در زمان تخلف‌شان محکم ایستادگی می کردیم قطعا دیگران این اشتباه را مرتکب نمی شدند، اکنون در آغاز چهل ساله دوم انقلاب باید مردم ایران و جهان بدانند که وقتی فردی مجرم و خطاکار است ، در مقابل آن فرد مجلسی نیز هست که جلوی او را بگیرد و قانون نیز به نمایندگان اجازه طرح سوال و استیضاح را داده است.

نماینده کاشمر گفت: اگر مقام معظم رهبری در خصوص استیضاح رییس جمهور نظری داشتند ما باید تابع امر ایشان باشیم، اما تاکنون رهبر انقلاب هیچ گونه نظری نداده‌اند، ما نباید کارهایمان را منتسب به رهبری کنیم و از ایشان هزینه کنیم. ما وظیفه خود را انجام می دهیم و در صورتی که رهبر انقلاب فرمودند که فعلا مصلحت کشور به استیضاح نیست ما حتما اطاعت خواهیم کرد اما تا زمانی که منعی از سمت ایشان نیامده ما باید کار خود را انجام دهیم، وظیفه ما نظارت درست است.

وی تاکید کرد: این نظارت هیچ فرقی در رد‌ه‌های گوناگون ندارد و در تمام نهادها از نهادهای زیر مجموعه رهبری تا مجلس ما نظارت بر اجرای قانون داریم و هرکس در هر رده‌ای از این نظام تخلفی داشت باید با او مقابله کرد و هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی در خصوص مسائلی که در رسانه ها در خصوص تخلفات محمد باقر قالیباف رئیس مجلس وجود دارد گفت: ما دو بحث داریم، یک اتهام و دیگری جرم، من هم مانند رئیس مجلس متهم هستم، اما اتهامات منتسب به قالیباف را در هیچ جایی کسی تایید نکرده و در صورتی که این تخلفات ثابت شود حتما مقابل شخص قالیباف هم خواهیم ایستاد و تمام اخبار در خصوص ۱۲ هزار پرونده رئیس مجلس دروغ و کذب محض است.

نماینده کاشمر گفت: برجام تاکنون فایده‌ای نداشته و عملا ما نیز از برجام خارج شده‌ایم، برجام مانند زمین کشتی بود که حریف تشک مسابقه را ترک کرده و حضور ما به عنوان یک نماینده عملا فایده‌ای ندارد!

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 31
  • محسن
    0

    چیه میترسی دزدی کنی اموقت مچت بگیره احمدی نژادهمه جانفوذ داره واین یعنی ترس برای شما

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      مردم‌چشم‌دگوششون‌بازه‌شما‌نمیخواد‌چاپلوسی‌کنیدعشق‌است‌احمدی‌نژاد

  • علی
    0

    آیا کسی که در معرض اتهام است به فرض که هنوز جرمش اثبات نشده درست است که نباید به زندان رود ولی آیا همین کس لیاقت دارد در پست مهمی چون ریاست مجلس ویا نمایندگی مجلس قرار گیرد سوالی که وجدانهای بیدار باید پاسخش را بگویند

  • بهنام
    0

    صد بار دکتر احمدی نژاد گفته و میگوید اگر از من مدرک تخلف دارید رو کنید شما فقط بلدید پشت سر حرف بزنید چون حرفهایتان دروغ و تهمت است.به دستور اسلام حرفتان غیبت است و در ضمن خودتان را خیلی بالا فرض میکنید تا جایی که از رهبر انتظارات پاسخ دهی دارید.فقط برو خدا را شکر کن اقا دستور فرمودند به ارامش - والا امثال شما را چه به یاوه گویی و....برو عمو برو خودتی

  • علی
    0

    از حسودی به احمدی نژاد بمیرید

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اگه همه مثل احمدی نژاد کار میکردن الان وضعیت مردم این کنبد

    • شفیعی
      0

      واای دارم میمیرم دکتر احمدی نژاد به دادن برس

  • ad
    0

    سنگ احمدی نژادرا برسروسینه تان بزنید

  • احمد
    0

    اگه تخلفی دیدی و می بینید بگیرید و گرنه غلط می کنید الکی تهمت می زنید اگه تخلفی داشت تا کنون صد بار او را محاکمه می کردید چون همه گند کاری هایتان را لو داده از هاشمی بگیر تا کروبی و خاتمی و لاریجانی ها اینقدر از آمدنش می هراسید. مردید مناطره بگذارید تا بحال هم چندین نوبت گفته اگه تخلفی بود هزار بار اعداممان می کردید. اقای بقایی و مشاعی هم چون اونا را رو کردند الکی زندان کردند مرد نبودند دادگاه علنی برگزار برگزار کنند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      آگر. احمدی. نژاد. قرار داد. با چین را. رو. نمی. کرد. دولت. روحانی. هیچ. موقع. رو. نمی. کرد وحتی. منکر. آن. هم. می. شد. از. سال. ۹۴تا. کنون. رو. نشده. بود

  • علی
    0

    ای حسودان و ای نون به نرخ روز خوران از حسودی غلیه محبوب ملت بمیرید. این دولت روحانیان که در این چند سال هیچ قدمی برا ملت برنداشت و آن از خاتمی تان و آن هم از هاشمی تان و دیگران هیچ کدام برا ملت قدمی بر نداشتند غیر از مرد ایران زمین دکتر احمدی نژاد عزیز.

  • بینام
    0

    شما بافکر و اندیشه درجهت مصلحت کشور عمل کنید احساساتی تصمیم نگیرید در غیر اینصورت خودتان را خسته کرده اید

  • حمید
    0

    زنده باد احمدی نژاد ؛ که چند سال پیش آب ریخت به لانه باندبازان ، رانت خوران ، نان به نرخ روز خوران ،آقازاده ها و ... ؛ بروید خودتان را اصلاح کنید و مثل احمدی نژاد مرد و مردمی باشید !

    نظرات شما -
    • شفیعی
      0

      احمدی نژاد چیزی به نفعش نبود تصمیم گرفت همه رو لو بده .دیگی که براش نجوشه سر سگ توش بجوشه

  • محمد
    0

    چرا همش حرف احمدی نژاد میزنید کار دیگری ندارید انجام بدید

  • پرویز
    0

    شما میگید نبایدازرهبری خرج کنیم ولی ازاول تا آخر حرفت داری ازرهبری خرج میکنی وطوری حرف میزنی که مجلس هرکاری که میکنه با نظر رهبره اگه اینجوریه مجلس به چه کاری میاد با این هزینه های هنگفت. واقعا که نظام ما آنقدر که از سمت دوستان نادان ضربه خورده ازدشمنان دانا ضربه نخورده.

  • علی فرحی
    0

    ای آدم فروش

  • اشنا
    0

    اگر احمدی نژاد دوسال دیگر رعیس جمهور بود کشتی ایران غرق اقیانوس می شد

  • فرهاد
    0

    شماها حسودین اگر واقعا علیه احمدی نژاد مدرکی بود چندسال پیش پخش میکردیدخداوند تمام کسانی که علیه احمدی نژاد حرف زدن آبرویشان رایکی بعداز دیگری بردن ثابت کردن چه کسایی فاسدن چه کسایی غارتگران بیت المالن.و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همشه حرف حق زدن بیشترجا میسوزند دروغگها

  • اصفهان
    0

    تیرتون از استیضاح روحانی به سنگ خورد حالا گیر دادی به احمدی نژاد خدا روزتون را جای دیگه بده برید برا مشکلات کشور راهکار بدید بیخود پاچه ادمها را نگیرید...

  • احمدی نژاد دوست
    0

    اگه کوچکترین آتویی از دکتر داشتین از شما گنده تر بود که جلوش رو بگیره کوچولو اگه بدوزی وجراح مال خودت رو بدوز

  • علی
    0

    برو آقا برس به کارت،،، بخداقسم همتون دروغگو و اختلاس گر و فریبکارید، همتون هیچ فرقی نداره احمدی -نژاد و روحانی وبقیه شون یکی هستند. بندگان خدا همین احمدی نژاد بنزین هشتاد تک تومنی رو رسوند به هزارتومن. دلار هشتصدتومنی رو به چهارهزارتومن. قبضهای آب، برق، گاز رو چهل برابر کرد. تو رو به خدا درست قضاوت کنید ببینید ناحق میگم خلاصه انگار همشون ماموریتشون همینه که الان هست

  • مجید
    0

    به نظرمن تنها رئیس جمهور از اول انقلاب تا الان که به فکر ایران وایرانی بوده محبوب قلبهای مردم ضعیف جامعه همان‌ها که انقلاب شد که از حق آنها دفاع شود آقای احمدی نژاد بوده وهست و خواهد بود همیشه نام ایران بر زبان دکتر و دوستانش بود و لا غیر به امید بازگشت ویران کننده کاخ دزدان بیت المال.

    نظرات شما -
    • پارسا
      0

      به قیافه ی احمدی نژاد میخوره سیکل رو به زور گرفته اینقده دکتر به نافش نبندید که دارم از خنده روده بر میشم

  • حق دوست
    0

    تو اگر راست می گویی ،چرا خیانتها وجرمهای قبل وبعد از احمدی نژاد را نمی گویی ونمی بینی وهمین دلالت بر پاکی وصداقت احمدی نژاد است

  • مش جمعه
    0

    پاکدست ترین رئیس جمهور احمدی نژاد بود.متاسفانه در دوره دوم قدرت های انتصابی کشور تلاش کردند که زحمات وی را هدر بدهند سر ناسازگاری باهاش داشتند.از عمر چهل و یک ساله این انقلاب تمام رئیس جمهورها بغیر از رهبری به وسیله منتصبین این کشور به حاشیه رانده شدند.شما نمایندگان مجلس هیچ کاره اید.با دستوری همگی لال و کر می شوید.نماینده واقعی مدرس و مطهری و صادقی بودند.

  • غلام رضا حسین شاه.
    0

    باز هم یکی دیگر از تاج به سرهای عمامه ای پیدا شد وحرفهای عجیب بی ربط به زبان میاره. اقای از خود راضی اگر هنر داری برو سکه 10میلیونی.ارز 20 هزارتومانی. پراید90میلونی یخچال درپیتی 10میلیونی.و..... خیلی از کالاهای دیگر.و بعدش هم تبعیض تو ادارات دولتی بیداد می کنه. اگر مرد هستی این کارها را درست کن. والا حمله کردن به خادم ملت دردی از امثال شما درمان نخواهد شد جز اینکه مانند خاندان لاریجانی منفور ملت خواهی شد..درود وصد درود وهزاران درود بر دکترمحمود احمدی مردی از جنس خود مردم. تنها حامی قشر فقیر پابرهنه.. درود بر شرفت.

  • امیر
    0

    احمدی نژادو عشقه....دوباره میاد ان شا ا...

  • جوان
    0

    هیچ وقت وهیچ زمانی خودتان که مثلا اصولگرا هستیدواصلاح طلبها را با دکتراحمدی نژاد عزیز مقایسه نکنید که قابل قیاس نیستید اوپاک وخدمتگزارمردم است اما شماها همگی به فکر چپاول وپرکردن جیب خودتان هستید

  • ناشناس
    0

    یکی جلوی تو رو باید بگیره

    نظرات شما -
    • رز بز
      0

      یک مقام تو باید بیست نه احمدی نژاد بهترین رئیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها